Vērtējums:
Publicēts: 01.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Drukātā reklāma', 1.
  • Referāts 'Drukātā reklāma', 2.
  • Referāts 'Drukātā reklāma', 3.
  • Referāts 'Drukātā reklāma', 4.
  • Referāts 'Drukātā reklāma', 5.
  • Referāts 'Drukātā reklāma', 6.
  • Referāts 'Drukātā reklāma', 7.
  • Referāts 'Drukātā reklāma', 8.
  • Referāts 'Drukātā reklāma', 9.
  • Referāts 'Drukātā reklāma', 10.
  • Referāts 'Drukātā reklāma', 11.
  • Referāts 'Drukātā reklāma', 12.
  • Referāts 'Drukātā reklāma', 13.
  • Referāts 'Drukātā reklāma', 14.
  • Referāts 'Drukātā reklāma', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Reklāmas teorētiskais raksturojums un drukātās reklāmas īpatnības   
1.1.  Reklāmas jēdziens un būtība   
1.2.  Reklāmas izplatīšanas līdzekļi   
1.2.1.  Drukātā reklāma, tās būtība, veidi un iespējas   
1.2.2.  Krāsu izmantošana drukātajā reklāmā   
Darba fragmentsAizvērt

1.2.3. Logotipu izmantošana drukātajā reklāmā
Logo uzrunā tos, kas to redz, tāpēc tam ir jāpiemīt noteiktai jēgai, tas nevar pastāvēt bez sava rakstura, jo tādā gadījumā tas būs tikai grafisks objekts bez jebkādas piesaistes.
Logo galvenie uzdevumi ir:
• identificē produktu, pakalpojumu vai organizāciju;
• padara to atšķirīgu no pārējiem; sniedz vēstījumu par produkta izcelsmi;
• piešķir objektam vērtību un kvalitāti;
• iespējams, palielina objekta cenu;
• ir svarīgs un likumīgs uzņēmuma īpašums.
Zīmola augstākā attīstības pakāpe un mērķis ir kļūt par emocionāli nozīmīgu dzīves sastāvdaļu pēc iespējas lielākai tirgus daļai, ierakstīt neizdzēšamas pēdas indivīdu atmiņā, kļūstot par svarīgu personības izpausmes līdzekli.
Logotips tiek izmantots firmas produkcijas noformējumā, reklāmā, apzīmējumos, kurus kompānija izmanto firmas veidlapās, reklāmas materiālos, uz aploksnēm, produktu iesaiņojumā. Logotips – tas ir uzņēmuma tirgus virzīšanas, konkurences, pircēju uzmanības piesaistīšanas instruments, paņēmienu kopums, kas uzlabo atpazīstamību un uztveri, pircēju, partneru un neatkarīgo, ne tikai uzņēmuma preču, bet arī visas tās darbības vērotāju vidū, kas savukārt ļauj identificēt kompāniju konkurentu starpā (Brauns, 2007., 20. – 23.lpp.).
Zīmols nesastāv tikai no logotipa. Zīmola identitāti veido gan logotipa krāsas, formas, sauklis, gan arī runas veids uzņēmuma reklāmā, produktu iepakojums, pat darbinieku apģērbs un telpu interjers vai intonācija kā tiek uzrunāti klienti.
Grafiskā izpildījuma tendences viennozīmīgi nosaka mērķauditorija, kurai produkts ir domāts. Tāpēc, veidojot produkta noformējumu, sekojam arī aktuāliem pētījumiem (Šulcs, 2010).
Tāpēc, ņemot vērā iepriekš minēto, lai drukātā reklāma būtu efektīva, tās saturs paliktu atmiņā auditorijai, rūpīgi jāizvēlas gan tas, reklāma tiks publicēta, gan krāsas, kādas tajā tiks izmantotas, gan citi vizuālie elementi, bet īpaši – uzņēmuma logo.

Autora komentārsAtvērt
Atlants