Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mediju auditoriju pētījumi, to pielietojums reklāmas kampaņu izstrādē', 1.
  • Konspekts 'Mediju auditoriju pētījumi, to pielietojums reklāmas kampaņu izstrādē', 2.
  • Konspekts 'Mediju auditoriju pētījumi, to pielietojums reklāmas kampaņu izstrādē', 3.
  • Konspekts 'Mediju auditoriju pētījumi, to pielietojums reklāmas kampaņu izstrādē', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Latvijā un Baltijā ar mediju auditorijas pētniecību nodarbojas TNS BMF un TNS Baltijas Datu names. TNS – Tavs neredzamais sabiedrotais - veic mediju, mārketinga un sociālos pētījumus, kā arī piedāvā arī kompleksās kompāniju komunikāciju monitoringa risinājumus. Piemēram, TNS ir dati, ka aptuveni gada laikā (periodā no 04.08.2003 līdz 17.10.2004) radio auditoriju pētījuma ietvaros radio klausīšanās ieradumus dienasgrāmatās atzīmējuši 10 361 respondents - Latvijas pastāvīgie iedzīvotāji vecumā no 12 līdz 74 gadiem.
Saskaņā ar pētījuma rezultātiem šajā periodā radio klausītāju skaits ir pakāpeniski pieaudzis. Salīdzinot 2003. gada un 2004. gada rudens periodus kopējais klausītāju skaits ir pakāpeniski pieaudzis no 81 % līdz 86 %. Darba dienās radio klausītāju skaits ir pieaudzis no 79 % līdz 85 %, bet brīvdienās nav būtiski mainījies.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants