Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'E-komercijas realizācijas plāns uzņēmumam "X"', 1.
  • Referāts 'E-komercijas realizācijas plāns uzņēmumam "X"', 2.
  • Referāts 'E-komercijas realizācijas plāns uzņēmumam "X"', 3.
  • Referāts 'E-komercijas realizācijas plāns uzņēmumam "X"', 4.
  • Referāts 'E-komercijas realizācijas plāns uzņēmumam "X"', 5.
  • Referāts 'E-komercijas realizācijas plāns uzņēmumam "X"', 6.
  • Referāts 'E-komercijas realizācijas plāns uzņēmumam "X"', 7.
  • Referāts 'E-komercijas realizācijas plāns uzņēmumam "X"', 8.
  • Referāts 'E-komercijas realizācijas plāns uzņēmumam "X"', 9.
  • Referāts 'E-komercijas realizācijas plāns uzņēmumam "X"', 10.
  • Referāts 'E-komercijas realizācijas plāns uzņēmumam "X"', 11.
  • Referāts 'E-komercijas realizācijas plāns uzņēmumam "X"', 12.
  • Referāts 'E-komercijas realizācijas plāns uzņēmumam "X"', 13.
  • Referāts 'E-komercijas realizācijas plāns uzņēmumam "X"', 14.
  • Referāts 'E-komercijas realizācijas plāns uzņēmumam "X"', 15.
  • Referāts 'E-komercijas realizācijas plāns uzņēmumam "X"', 16.
  • Referāts 'E-komercijas realizācijas plāns uzņēmumam "X"', 17.
  • Referāts 'E-komercijas realizācijas plāns uzņēmumam "X"', 18.
  • Referāts 'E-komercijas realizācijas plāns uzņēmumam "X"', 19.
  • Referāts 'E-komercijas realizācijas plāns uzņēmumam "X"', 20.
  • Referāts 'E-komercijas realizācijas plāns uzņēmumam "X"', 21.
  • Referāts 'E-komercijas realizācijas plāns uzņēmumam "X"', 22.
  • Referāts 'E-komercijas realizācijas plāns uzņēmumam "X"', 23.
  • Referāts 'E-komercijas realizācijas plāns uzņēmumam "X"', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  Saturs    3
1.  E-komercijas platformas izveides mērķi    4
2.  Apraksts    5
3.  E-komercijas ieviešana    7
4.  Mārketinga aktivitātes    8
5.  Izmaksas darbības uzsākšanai    10
  Secinājumi    11
  Priekšlikumi    12
  Izmantotie informācijas avoti    13
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Lai izveidotu veiksmīgu mājas lapu, noteikti jāvēršas pie speciālistiem, jo e-komercijas izveidē ir ļoti daudzas nianses kuras jāņem vērā.
2. Nepietiek tikai izveidot mājas lapu, to nepieciešams reklamēt un reģistrēt meklētājprogrammās, lai potenciālais klients ātri un viegli varētu nokļūt šajā mājas lapā. Reklāma nepieciešama lai informācija nonāktu līdz cilvēkiem.
3. Jebkuram mūsdienīgam uzņēmumam ir nepieciešams ieviest e-komerciju, jo tā ir iespējams piesaistīt daudz vairāk klientu, tā kā internetu izmanto praktiski visi. Mājas lapa ir viens no būtiskākajiem biznesa virzītājiem, jo bez mājas lapas pastāv risks pazaudēt klientus. Cilvēki ir aizņemti, un dod priekšroku ceļojumu tūres pasūtīt internetā, tāpat arī apskatīt online maršrutus un apmeklējamos objektus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants