-
Personāla vadība SIA Dagdas komunālā saimniecība
Novērtēts!
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 3 | |
1 | TEORĒTISKĀ DAĻA | 4 |
1.1 | Personāla vadīšana | 4 |
1.2 | Personāla politika un stratēģija | 6 |
1.3 | Uzņēmuma struktūra | 9 |
1.4 | Personāla atlase un adaptācija | 12 |
1.5 | Novērtēšana un motivācija | 13 |
1.6 | Personāla vadīšanas tiesību regulējošie akti | 15 |
2 | UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS | 17 |
2.1 | SIA “Dagdas komunālā saimniecība” vēsture | 17 |
2.2 | Uzņēmuma organizatoriskā struktūra | 18 |
2.3 | SIA “Dagdas komunālā saimniecība” struktūra | 20 |
2.4 | Finanšu rādītāji | 20 |
2.5 | Cilvēkresursi | 22 |
2.6 | Personāla plānošana, kustības analīze un darba samaksa | 23 |
2.7 | Motivācija un lojalitāte | 23 |
3 | SVID ANALĪZE | 24 |
SECINĀJUMI | 25 | |
PRIEKŠLIKUMI | 26 | |
LITERATŪRAS SARAKSTS | 27 | |
PIELIKUMI | 29 |
SIA “Dagdas komunālā saimniecība” personāla vadības analīze un pilnveidošanas iespējas.
Jebkura uzņēmuma darbības rezultāts ir atkarīgs no uzņēmuma vadītāja prasmēm, pieredzes un spējas pieņemt pareizus lēmumus. Vadītāja pieņemtie lēmumi var gan uzlabot, gan pasliktināt uzņēmuma saimniecisko vai finansiālo stāvokli. Lai veiksmīgi attīstīt uzņēmumu, gūt peļņu, ir jādomā par personāla vadību un visu kas ir saistīts ar šo procesu.
Šobrīd Latvija un pasaule sastopas ar tādu problēmu, ka trūkst kvalificētu darbinieku, tas nozīmē ka uzņēmuma vadībai ir grūti atrast un piesaistīt jaunus darbiniekus un noturēt jau esošos.…
SIA “Dagdas komunālā saimniecība” personāla vadības analīze un pilnveidošanas iespējas. Jebkura uzņēmuma darbības rezultāts ir atkarīgs no uzņēmuma vadītāja prasmēm, pieredzes un spējas pieņemt pareizus lēmumus. Vadītāja pieņemtie lēmumi var gan uzlabot, gan pasliktināt uzņēmuma saimniecisko vai finansiālo stāvokli. Lai veiksmīgi attīstīt uzņēmumu, gūt peļņu, ir jādomā par personāla vadību un visu kas ir saistīts ar šo procesu. Šobrīd Latvija un pasaule sastopas ar tādu problēmu, ka trūkst kvalificētu darbinieku, tas nozīmē ka uzņēmuma vadībai ir grūti atrast un piesaistīt jaunus darbiniekus un noturēt jau esošos. Protams uzņēmuma vadītājs nevar nodrošināt veiksmīgu saimniecisko un finansiālo stāvokli uzņēmuma, ja tam nav laba, kvalificēta darba kolektīva, jo tieši darbinieku zināšanas un prasmes ar vadītāja pieredzi un spēju pieņemt pareizus lēmumus veido veiksmīgu uzņēmumu. Uzņēmuma vadītājam piesaistot jaunus, kvalificētus darbiniekus un lai noturētu jau esošos darbiniekus ir jāizmanto iedarbības līdzekļus, tādus kā motivācija un apmācība.