Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Komunikācija', 1.
  • Konspekts 'Komunikācija', 2.
  • Konspekts 'Komunikācija', 3.
  • Konspekts 'Komunikācija', 4.
  • Konspekts 'Komunikācija', 5.
  • Konspekts 'Komunikācija', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Komunikācijas būtība skaidrojumā: retorika – komunikācija – mijiedarbība.
Retorika – apzināta valodas instrumentu izmantošana, lai teiktajam piešķirtu jēgu (skaidru izpratni, teikto pastiprinātu ar retorikas līdzekļiem, radītu partnerī izpratni par teikto, sasniegtu noteiktu iespaidu, pārliecinātu, aizrautu un ieinteresētu.
Komunikācija ir process, kura rezultātā ir jāpanāk viennozīmīga komunikācijas ziņojuma uztvere un tā ir virzīta uz noteiktiem subjektiem (nosūtītājs – saņēmējs).
No mārketinga viedokļa komunikācija ir: darbību komplekss, ar kuru organizācija īsteno vērtības formu maiņu starp sevi un saviem patērētājiem.
Komunikācija ietver – informāciju, mērķu sasniegšanu, izturēšanos, sociālos procesus, vārdus, žestus, zīmes, pašatdevi. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants