Vērtējums:
Publicēts: 30.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 1.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 2.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 3.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 4.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 5.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 6.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 7.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 8.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 9.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 10.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 11.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 12.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 13.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 14.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 15.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 16.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 17.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 18.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 19.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 20.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 21.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 22.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 23.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 24.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 25.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 26.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 27.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 28.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 29.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 30.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 31.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 32.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 33.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 34.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 35.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 36.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 37.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 38.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 39.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 40.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 41.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 42.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 43.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 44.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 45.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 46.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 47.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 48.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 49.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 50.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 51.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 52.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 53.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 54.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 55.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 56.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 57.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 58.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 59.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 60.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 61.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 62.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 63.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 64.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 65.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 66.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 67.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 68.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 69.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 70.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 71.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 72.
  • Referāts 'Sports un personības attīstība', 73.
Darba fragmentsAizvērt

Tika izvēlēta tēma studiju darba rakstīšanai “ Sports un personības

attīstība”

Tēma ir ļoti aktuāla, tāpēc, ka jebkurš cilvēks grib uzturēt sevi pareizā

formā, vai tas ir pieaudzis, vai bērns, vai vīrietis vai sieviete.

Sports tā ir ne­at­ņe­ma­ma dzī­ves sa­stāv­da­ļa no ve­se­lī­ga dzī­ves­vei­da,

tas pa­līdz uz­tu­rēt mūs for­mā un at­tīs­tī­ties, kā per­so­nī­bai. Ļo­ti lie­la no­zī­

me ir cī­ņai. Pirm­ie aus­tru­mu cī­ņu meis­ta­ri sa­vu pras­mi iz­ko­pa tā­dēļ, lai

va­rē­tu cī­nī­ties kau­jas lau­kā, un arī mūs­die­nās dau­dzi cil­vē­ki cī­ņas māk­

slas ap­gūst paš­aiz­sar­dzī­bas no­lū­kā. Lai la­bi ie­mā­cī­tos aus­tru­mu cī­ņas, va­

jag stip­ru gri­bu un pa­cie­tī­bu tre­nē­ties dau­dzus ga­dus. Ta­ču tas ir to vērts,

jo, no­dar­bo­jo­ties ar aus­tru­mu cī­ņām, var arī uz­la­bot fi­zis­ko sa­ga­ta­vo­tī­bu

un stip­ri­nāt sa­vu paš­ap­zi­ņu un paš­dis­cip­lī­nu. Tra­di­ci­onā­lās aus­tru­mu cī­

ņas māk­slas ir cē­lu­šās tā­dās zem­ēs kā Ķī­na, Ja­pā­na, Ko­re­ja, Tai­ze­me,

Bir­ma, Kam­bo­dža, Ma­lai­zi­ja, In­do­nē­zi­ja un Fi­li­pī­nas. Sa­ska­ņā ar šo zem­

ju tra­dī­ci­jām audzēk­ņiem dau­dzi ga­di ir jā­pa­va­da, cī­tī­gi tre­nē­jo­ties gan fi­

zis­ki, gan ga­rī­gi, līdz vi­ņi var sākt ap­gūt vis­sa­rež­ģī­tā­kos cī­ņas pa­ņē­mie­

nus.
Bēr­na or­ga­nis­mā ne­kas ne­no­tiek ne­jau­ši, viss ir pa­kļauts da­bā pas­tā­

vo­šām nor­mām un li­ku­mī­bām. Ir cie­ša saik­ne starp fi­zis­ko ak­ti­vi­tā­ti un

ve­se­lī­bu. Ra­ci­onāls kus­tī­bu re­žīms ir priekš­no­tei­kums in­ten­sī­vai viel­mai­

ņai, augst­ām darb­spē­jām un or­ga­nis­ma imu­ni­tā­tes pa­aug­sti­nā­ša­nai. Ne­

pie­tie­ka­ma, tā­pat arī pār­mē­rī­ga, fi­zis­kā slo­dze ne­ga­tī­vi ie­tek­mē ve­se­lī­bu

un darb­spē­jas. Var teikt, ka katrs cil­vēks, iz­vē­lo­ties sa­vu dzī­ves­vei­du, sa­

vu uz­tu­ru un fi­zis­kās ak­ti­vi­tā­tes re­žī­mu, kā arī psi­his­ko no­ska­ņo­ju­mu,

pats no­sa­ka arī sa­vu ve­se­lī­bas stā­vok­li un fun­kci­onā­lās ie­spē­jas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants