Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Degvielas sūknis un sprauslas uz kuģa', 1.
  • Konspekts 'Degvielas sūknis un sprauslas uz kuģa', 2.
  • Konspekts 'Degvielas sūknis un sprauslas uz kuģa', 3.
  • Konspekts 'Degvielas sūknis un sprauslas uz kuģa', 4.
  • Konspekts 'Degvielas sūknis un sprauslas uz kuģa', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Katra dīzeļa ikgadējā remonta laikā no degvielas sūkņa demontējas augstspiediena sekcijas un nododas specializētā degvielas aparatūras iecerknī. Demontažas laikā uzmanīgi jāapskata sekciju korpusi un ja ir jebkāda veida plaisas – tās jānomaina. Pirms sekcijas demontažas no dīzeļa ir jāpārbauda vispārējo atstarpju lielumu sviras sistēmas savienojumā, no regulātora līdz degvielas sūkņiem. Šis lielums tiek mērīts ar bīdmēru. Pie kam, ārējais brīvais latas gājiens nedrīkst pārsniegt 1,35 mm. Pretējā gadījumā (vairāk par 1.35 mm.) kustību sviras savienojumiem jābūt atremontētiem līdz atstarpes likvidēšanai.
Pēc tam nepieciešams izjaukt sūkņa sekcijas ar parastu skrūvju noņēmēju un citu instrumentu palīdzību. Tālāk detaļas nomazgāt un noskaidrot defektus.
Kā norādīja prakse, visātrāk nolietojas plunžera zobratu griešanās ierīce, kā arī latas virzošie bronzas ieliktņi. Kad atstarpe šajā mezglā palielinājās virs pieļaujamās normas, šo detaļas defektu apmaina.
Katra remonta laikā, ir jāpārbauda katra plunžēra paras blīvums: pieliktajam spēkam jābūt 390 kg un tam jāsaglabājas 15 – 80 sek. Ja šie parametri iztur, tad plunžera pāris ir derīgs dzinēja uzstādīšanai. Analoģiski pārbauda sūkņa kompresijas vārsta blīvumu: tādos pašos pārbaudes apstākļos spiediena krišanās laikam jābūt no 1 līdz 3 minūtēm.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants