Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.10.2020.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 1.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 2.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 3.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 4.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 5.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 6.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 7.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 8.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 9.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 10.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 11.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 12.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 13.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 14.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 15.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 16.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 17.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 18.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 19.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 20.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 21.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 22.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 23.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 24.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 25.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 26.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 27.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 28.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 29.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 30.
  • Prezentācija 'Extended Reality / Virtual Reality', 31.
Darba fragmentsAizvērt

Expected growth of XR
BusinessWire reports that AR is expected to be worth $60 billion by 2023, growing at a CAGR of 40.29%.
They also report that VR is expected to be worth 34 billion by 2023 growing at a CAGR of 33.95% Which is more than GDP of 120+ countries

Challenges
Optics and displays

Graphics
Ergonomics
Computer Vision

Conclusion
VR, AR and MR are truly the technology of future aka emerging technology which will completely change how we interact with today’s world if however there has been some challenge to overcome in order to become part of life.

Autora komentārsAtvērt
Atlants