Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 1.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 2.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 3.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 4.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 5.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 6.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 7.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 8.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 9.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 10.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 11.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 12.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 13.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 14.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 15.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 16.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 17.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 18.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 19.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 20.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 21.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 22.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 23.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 24.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 25.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 26.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 27.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 28.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 29.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 30.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 31.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 32.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 33.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 34.
  • Prezentācija 'Kā izveidot veiksmīgu zīmola vai preču zīmes nosaukumu', 35.
Darba fragmentsAizvērt

BRAND NAME = ZĪMOLVĀRDS
ZĪMOLA daļa,kas ir IZRUNĀJAMA FONĒTISKI – burts, to apvienojums, vārds.
Labs zīmola vārds
Labs zīmola vārds ir viens no lielākajiem spēkiem zīmolvedībā, mārketingā un reklāmā.
Tā ir atšķirības zīme ar konkurentiem, emocionāla saikne ar patērētājiem, kas ietverta vienā vai vairākos vārdos.
Interesants piemērs
Zīmola vārds ar spēcīgu burtu salikumu, šis vārds jau pats par sevi ir “stiprs”.
10 visbiežāk pieļautās kļūdas izvēloties uzņēmuma vai preču zīmes nosaukumu
Uzņēmuma vai preču zīmes nosaukuma izveides atlikšana uz pēdējo brīdi
Nosaukuma izveides pārāk vēla uzsākšana
Paturot veco zīmola vai preču zīmes nosaukumu, baidoties zaudēt esošos klientus
Labskanīga nosaukuma izvēle, ignorējot tā stratēģisko lomu
Izvēloties nosaukumu subjektīvi, neņemot vērā mērķauditorijas viedokli
Nepārdomājot zīmola vai preču zīmes nosaukuma skanīgumu globālajā tirgū
Vāja zīmola vai preču zīmes nosaukuma atpazīstamības veicināšana pašā uzņēmuma iekšienē
Ietverot visu komunikāciju ar patērētāju tikai zīmola/preču zīmes vārdā
Ne katram kompānijas pakalpojumam vai precei ir nepieciešams jauns preču zīmes nosaukums
Preču zīmju vai zīmolu nosaukumu izveide liekas vienkāršs process.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants