Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'ISO 9001:2000 standarts un tā prasības kvalitātes sistēmai', 1.
  • Konspekts 'ISO 9001:2000 standarts un tā prasības kvalitātes sistēmai', 2.
  • Konspekts 'ISO 9001:2000 standarts un tā prasības kvalitātes sistēmai', 3.
  • Konspekts 'ISO 9001:2000 standarts un tā prasības kvalitātes sistēmai', 4.
  • Konspekts 'ISO 9001:2000 standarts un tā prasības kvalitātes sistēmai', 5.
  • Konspekts 'ISO 9001:2000 standarts un tā prasības kvalitātes sistēmai', 6.
  • Konspekts 'ISO 9001:2000 standarts un tā prasības kvalitātes sistēmai', 7.
  • Konspekts 'ISO 9001:2000 standarts un tā prasības kvalitātes sistēmai', 8.
  • Konspekts 'ISO 9001:2000 standarts un tā prasības kvalitātes sistēmai', 9.
Darba fragmentsAizvērt

ISO 9001:2000 standarta galvenie principi:
Procesa pieeja kvalitātes vadīšanā, kas nosaka procesu identifikāciju, procesu veikšanu kontrolētos apstākļos un procesu savstarpējās mijiedarbības noteikšanu, lai piemērotu efektīvas vadīšanas metodes visiem uzņēmuma procesiem
Orientācija uz klientu, klienta prasību izpēte un apmierināšana, kā arī klientu apmierinātības pētījumi nodrošina klientu orientētu pieeju uzņēmuma vadībā
Nepārtraukti uzlabojumi nodrošina uzņēmuma attīstību un darbības pilnveidošanu. Uzlabojumi tiek noteikti ar kvalitātes politiku, mērķiem, datu analīzi, pilnveidošanas darbībām un korektīvajām un preventīvajām darbībām.
ISO 9001:2000 standartā norādītās kvalitātes pārvaldības sistēmas prasības ir uzskatāmas kā papildnosacījumi produktu prasībām.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants