-
Uzņēmuma SIA ''Happycard'' mārketinga virzīšanas pilnveidošanas iespējas
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 4 | |
1. | ANALĪTISKAIS APSKATS | 6 |
1.1. | Mārketinga komplekss un virzīšanas loma tajā | 6 |
1.2. | Mārketinga virzīšanas metodes un to integrācija uzņēmuma darbībā | 15 |
1.3. | Mārketinga virzīšanas īpatnības e-komercijas jomā | 21 |
2. | PĒTĪJUMA REZULTĀTI | 24 |
2.1. | Uzņēmuma ‘’Happycard’’ darbības, iekšējās un ārējās vides analīze | 24 |
2.2. | Uzņēmuma ‘’Happycard’’ mārketinga darbības izpēte un esošā mārketinga aktivitātes ‘’ŪDENSPUDELE’’ projekta ietvaros | 26 |
2.3. | Esošo uzņēmuma un projekta ‘’ŪDENSPUDELE’’ mārketinga problēmu analīze | 32 |
2.4. | ‘’ŪDENSPUDELE’’ esošās virzīšanaas elementu un piesaistes kanālu ietekme uz mērķauditoriju | 35 |
2.5. | Rekomendācijas ‘’ŪDENSPUDELE’’ mārketinga virzīšanas pilnveidošanai | 44 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 46 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS | 48 | |
PIELIKUMI | 52 |
Aktualitāte: Lielākā daļa no PET pudelēm, ko pārstrādā Eiropā tiek izmantota citiem zemākas kvalitātes PET veidiem, piemēram, paplātēm, plēvei, lentēm vai šķiedrām, un jaunās tirgū laistās pudeles satur vidēji tikai 17 % pārstrādāta PET, lai gan pārstrādes līmenis ir aptuveni 50 % (Zero waste Europe, 2022).
Cilvēki visā pasaulē minūtes laikā iegādājas vienu miljonu plastmasas pudeļu. Tas ir gandrīz 1,5 miljardi plastmasas pudeļu dienā. Cilvēku atkarība no vienreizlietojamajām pudelēm strauji pieaug, un diemžēl realitāte ir tāda, ka mūsu planētas enerģija nespēs ar to tikt galā. Ņemot vērā patēriņu to radīšanai, oglekļu emisijas, kas rodas no pārvadīšanas laikā, un problēmas, kas saistītas ar šo pudeļu utilizāciju, tās kļūst daudz mazāk jēgpilnas (Lavit, 2019).
Kvalifikācijas darba pētījumam tika izvēlēts interneta portālu darbības, citu informācijas tehnoloģiju un datoru pakalpojumu sniedzējs un personalizēta interneta veikalu uzņēmums sabiedrība ar ierobežotu atbildību ‘’Happycard’’ (turpmāk SIA ‘’Happycard’’). Autore darbojās projektā ‘’ŪDENSPUDELE’’, kas ir interneta veikals, kurā tiek pārdotas PET pudeļu un vienreizlietojamo krūžu alternatīvas- dažādas ilgtspējīgas ūdens pudeles, termorkūzes un citi produkti.
Kvalifkācijas darba mērķis: izstrādāt rekomendācijas projekta ‘’ŪDENSPUDELE’’ mārketinga virzīšanas pilnveidošanai.
…
Materiāls sastāv no Word faila un Power Point prezentācijas.