Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Preču zīme - brends', 1.
  • Prezentācija 'Preču zīme - brends', 2.
  • Prezentācija 'Preču zīme - brends', 3.
  • Prezentācija 'Preču zīme - brends', 4.
  • Prezentācija 'Preču zīme - brends', 5.
  • Prezentācija 'Preču zīme - brends', 6.
  • Prezentācija 'Preču zīme - brends', 7.
  • Prezentācija 'Preču zīme - brends', 8.
  • Prezentācija 'Preču zīme - brends', 9.
  • Prezentācija 'Preču zīme - brends', 10.
  • Prezentācija 'Preču zīme - brends', 11.
  • Prezentācija 'Preču zīme - brends', 12.
  • Prezentācija 'Preču zīme - brends', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Preču zīme -ir simbols jeb zīme, kuru ražotājs izmanto, lai atšķirtu savu preci vai pakalpojumu no citām precēm un pakalpojumiem. Preču zīmes palīdz patērētājiem un citiem uzņēmumiem atpazīt preci vai pakalpojumu un asociēt to ar uzņēmuma kvalitāti un slavu. Kļūst skaidrs, ka patiesībā tas nav tik vienkārši. Izveidot labu preču zīmi ir liela māksla, un tā ir nopietni apsverama investīcija. Uz mirkli padomājiet, ar kādu simboliku jums asociējas sporta kurpes, hamburgeri, mobilie telefoni vai degviela – un jūs redzēsiet, kāds spēks ir preču zīmē. Galu galā, daudzos gadījumos tas ir tieši tas, kas izšķir pirkt vai nepirkt – daudz vairāk, nekā tehniski precīza informācija par preci vai pakalpojumu. Uzņēmuma īpašniekiem un vadītājiem ir svarīgi atcerēties, ka viņu preču zīmes ir uzņēmuma seja, kas ne tikai ļauj patērētājiem atšķirt preci no citām, bet arī dod signālus par piedāvātās preces kvalitāti. Apmierināts pircējs, visticamāk, arī nākamreiz izvēlēsies patīkamo preci, atpazīstot to pēc tās preču zīmes un sagaidot līdzīgu kvalitāti.
Preču zīmes var būt vārds vai vārdu savienojums, logo, krāsas, formas, skaņas vai dažādas šo elementu kombinācijas kas veido uzņēmuma atpazīstamību.

Autora komentārsAtvērt
Atlants