Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mācību stundu tematiskais plānojums', 1.
  • Konspekts 'Mācību stundu tematiskais plānojums', 2.
  • Konspekts 'Mācību stundu tematiskais plānojums', 3.
  • Konspekts 'Mācību stundu tematiskais plānojums', 4.
  • Konspekts 'Mācību stundu tematiskais plānojums', 5.
  • Konspekts 'Mācību stundu tematiskais plānojums', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Kopumā paredzamais laiks – 10 akadēmiskās mācību stundas, kuru laikā tiks apgūts šāds nodaļas saturs: Kas ir teksts?; Tekstu daudzveidība; Mākslinieciskie teksti: argumentētā eseja, pārspriedums, jaunrades darbs; Zinātniskie teksti: referāts, recenzija. Katrai nodaļas tēmai un apakštēmai paredzēta viena akadēmiskā mācību stunda, izņemot vienu mācību stundu, kas tiks veltīta pārbaudes darbam, trīs, kas tiks veltītas referātu prezentēšanai un vienu, kas tiks veltīta kopīgi apmeklējamam kultūras pasākumam (iešana uz teātri), pēc kura skolēniem būs jāizpilda viens no mājas darbiem (recenzijas izveide pēc teātra apmeklējuma), kas veidos vienu kopēju atzīmi par nodaļu valoda un saziņa. Tā pat kā apguvē par to, kas ir recenzija (vispirms teorētiski apgūstot šo vielu skolā un pēc tam zināšanas nostabilizējot prakstiski), tiks uzdoti galvenie mājas darbi (kas veidos kopējo nodaļas gala atzīmi). Tie būs: jau apgūstamās nodaļas sākumā rosinātais patstāvīgais darbs – referāta rakstīšana (kas būs jānodod apgustamās nodaļas pēdējā mācību stundā, prezentējot auditorijas – klases – priekšā piecu nedēļu laikā paveikto); argumentētā eseja; jau pieminētās recenzijas izveide pēc teātra apmeklējuma un nodaļas valoda un saziņa kompleksā kontroldarba vērtējums.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants