Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prakses atskaite 'Starptautiskie ekonomiskie sakari uzņēmumā vai iestādē', 1.
  • Prakses atskaite 'Starptautiskie ekonomiskie sakari uzņēmumā vai iestādē', 2.
  • Prakses atskaite 'Starptautiskie ekonomiskie sakari uzņēmumā vai iestādē', 3.
  • Prakses atskaite 'Starptautiskie ekonomiskie sakari uzņēmumā vai iestādē', 4.
  • Prakses atskaite 'Starptautiskie ekonomiskie sakari uzņēmumā vai iestādē', 5.
  • Prakses atskaite 'Starptautiskie ekonomiskie sakari uzņēmumā vai iestādē', 6.
  • Prakses atskaite 'Starptautiskie ekonomiskie sakari uzņēmumā vai iestādē', 7.
  • Prakses atskaite 'Starptautiskie ekonomiskie sakari uzņēmumā vai iestādē', 8.
  • Prakses atskaite 'Starptautiskie ekonomiskie sakari uzņēmumā vai iestādē', 9.
  • Prakses atskaite 'Starptautiskie ekonomiskie sakari uzņēmumā vai iestādē', 10.
  • Prakses atskaite 'Starptautiskie ekonomiskie sakari uzņēmumā vai iestādē', 11.
  • Prakses atskaite 'Starptautiskie ekonomiskie sakari uzņēmumā vai iestādē', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SIA „Islande Hotel” vispārējā informācija    4
1.1.  Vispārējais apraksts    4
1.2.  Uzņēmuma juridiskais statuss un darbības virzieni    4
1.3.  Uzņēmuma struktūrvienības    5
2.  Uzņēmuma vadības sistēma    6
2.2.  Organizācijas struktūra    7
3.  Uzņēmuma starptautiskās ekonomiskās sadarbības veidi un partneri    7
4.  Uzņēmuma starptautiskās ekonomisko sakaru vadības sociālās un kultūras īpatnības    8
5.  Uzņēmuma starptautiskās finanšu (t.sk. valūtas) un kapitāla veidošanas un izmantošanas procesi un pārvalde    9
6.  Uzņēmuma starptautiskās tirgus darbības stratēģijas    9
7.  Uzņēmuma starptautiskās ekonomiskās attiecības    10
8.  Uzņēmuma kopvērtējums    11
  Literatūras sarakts    12
Darba fragmentsAizvērt

Par visām starptautiskām attiecībām atbild uzņēmuma mārketinga nodaļa. Starp nodaļas darbiniekiem tiek sadalītas darbības grupas. Sadarbību ar biznesa klientiem veic nodaļas vadītājs. Biznesa klienti lielākoties meklē sadarbības partnerus izmitināšanas jomā globālās tūrismu izstādēs kuras tiek regulāri apmeklētas ar biznesa paketu piedāvājumiem. Tālākā darbība veicās ar vietējiem biznesa pārstāvjiem.
Starptautiskas tūrismu grupas veido savas rezervācijas pamatojoties uz cenu piedāvājumiem kuri tiek individuāli aizsūtīti starptautisko tūrismu kompāniju dalībniekiem. Cenas starp tūrismu grupām un biznesa klientiem ir ļoti atšķirīgas, tādejādi tiek meklēts optimālākais un sabalansētakais veids.
Globālās rezervāciju tīklu kompānijas izmanto vidējo svērto istabu cenrādi un aizsūta savu piedāvājumu kurā tiek izvirzīta summa, kuru tīkli grip iekasēt lai izvietot savos portālos uzņēmumus.

8. Uzņēmuma kopvērtējums
Sešu gadu garumā uzņēmums darbojās ar nemainīgu nodaļu vadītāju grupu. Tika izstrādātas daudzas stratēģijas. Tika izvēlēta stratēģija kurā lielākais ienākums tika iegūts no starptautiskām tūrismu grupām un pārējais tika iegūts sadarbojoties ar biznesa partneriem. Dotais vadības modelis pastāvēja sešus gadus līdz brīdim kad tika izlemts nomainīts uzņēmuma valdi un ar to vien arī visu nodaļu vadītāju sastāvu.
Uz doto brīdi nav līdz galam izstrādāta darbības stratēģija un galvenie, pamaktlienti. Viens no iespējamiem darbības modeļiem ir vērsts uz biznesa klientu piesaisti. Viesnīcu nozarē pastāv noteikta tendence – viesnīcas gūst peļnu no darbības vasaras sezonā ar kuru pārtiek ziemas (klusa) sezona laikā. Uz doto brīdi tika izlemts atteikties no visiem iepriekšējiem sakariem ar tūristu grupām un izveidot jaunus sadarbību partneru sakarus. Ņemot vērā šo informāciju var secināt kad uzņēmums pabeigs darbību šogad ar ievērojamiem zaudējumiem. Nomainot mārketinga nodaļas vadītāju nozīmē zaudēt visus gadiem iestrādātos kontaktus un „sākt visu no jauna”. Sadarbība tiek veidota no jaunas stratēģijas kura iepriekš netika pārbaudīta.

Autora komentārsAtvērt
Atlants