Vērtējums:
Publicēts: 27.09.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Reklāmas nozares tiesiskā regulējuma problemātika', 1.
  • Referāts 'Reklāmas nozares tiesiskā regulējuma problemātika', 2.
  • Referāts 'Reklāmas nozares tiesiskā regulējuma problemātika', 3.
  • Referāts 'Reklāmas nozares tiesiskā regulējuma problemātika', 4.
  • Referāts 'Reklāmas nozares tiesiskā regulējuma problemātika', 5.
  • Referāts 'Reklāmas nozares tiesiskā regulējuma problemātika', 6.
  • Referāts 'Reklāmas nozares tiesiskā regulējuma problemātika', 7.
  • Referāts 'Reklāmas nozares tiesiskā regulējuma problemātika', 8.
  • Referāts 'Reklāmas nozares tiesiskā regulējuma problemātika', 9.
  • Referāts 'Reklāmas nozares tiesiskā regulējuma problemātika', 10.
  • Referāts 'Reklāmas nozares tiesiskā regulējuma problemātika', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Iztirzājums    5
  Reklāmas nozares aktuālie likumu panti referātam    5
  Likumu problemātika    6
  Problemātikas risinājums    7
  Nobeigums    8
  Izmantoto avotu un bibliogrāfijas saraksts    9
  Pielikumi    10
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmu definē kā bildi, īsu filmu, dziesmu, un citas lietas, kas mēģina cilvēkus pierunāt iegādāties produktu vai pakalpojumu, vai arī kā teksta gabalu, kas pastāsta cilvēkam par darba vakanci uc. lietām. Reklāma ir viena no svarīgākajiem instrumentiem, kas ir pieejams katram komercpraktikantam.
Ņemot vērā komercpraktikanta tiesības radīt un izplatīt reklāmu ar mērķi pierunāt patērētāju iegādāties viņa preci vai pakalpojumu, ir nepieciešams tiesisks regulējums, lai censtos īstenot godīgu komercpraksi, godīgas reklāmas un godīgu konkurenci starp reklāmizplatītājiem. Referātam ir aktuāli 3 Latvijas Republikas likumi : “Reklāmas likums”, “Patērētāju tiesību aizsardzības likums” un “Negodīgas komercprakses aizlieguma likums”.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants