Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.12.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketings. Pētījumi', 1.
  • Konspekts 'Mārketings. Pētījumi', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Interesanta ir novērojuma metode, kura tiek izmantota kā papildinoša metode informācijas precizēšanai. Novērojums var būt arī atsevišķa metode, jo ar to var sistemātiski un ticami ievākt datus par parādībām, kur citas metodes nevar pielāgot. Arī novērojumu var veikt ļoti dažādi: tas var būt atklāts un slēpts, ietverts un neietverts, standartizēts un nestandartizēts.
Pētījumos par informācijas avotu plaši izmanto arī dažādus dokumentus, laikrakstus, žurnālus, TV un radioprogrammas, kinofilmas, grāmatas, vēstules u.c. Tajos esošās informācijas pārveidošanu un analīzi var veikt ar statistiskām metodēm vai ar kontentanalīzi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants