Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mākslas pedagoģija', 1.
  • Konspekts 'Mākslas pedagoģija', 2.
  • Konspekts 'Mākslas pedagoģija', 3.
  • Konspekts 'Mākslas pedagoģija', 4.
  • Konspekts 'Mākslas pedagoģija', 5.
  • Konspekts 'Mākslas pedagoģija', 6.
  • Konspekts 'Mākslas pedagoģija', 7.
  • Konspekts 'Mākslas pedagoģija', 8.
  • Konspekts 'Mākslas pedagoģija', 9.
  • Konspekts 'Mākslas pedagoģija', 10.
  • Konspekts 'Mākslas pedagoģija', 11.
  • Konspekts 'Mākslas pedagoģija', 12.
  • Konspekts 'Mākslas pedagoģija', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Tā radās 19.gs. beigās kā atsevišķi nodefinēts priekšmets. Tā radusies jau sen ar senajiem cilvēkiem. (alu sienu gleznojumi )
17.gs. Čehu pedagogs Komenskis sarakstījis grāmatu „Lielā didaktika”, viņu uzskata par didaktikas paraugu. Pievērsis lielu uzmanību mākslai. Valodu metode, arī mākslu metode.
Ir nepieciešams paraugs vai oriģināls, materiāli, instrumenti. Ja tie ir, tad vajag tos pareizi izmantot, saprātīgi lietot;
1. iemācīties var tikai darot.
Vienmēr ir vajadzīgas skaidras prasības un noteikti paraugi;
Labāk jāmācās praktiski, ne teorētiski.
4.)Vingrināšanās jāsāk ar atsevišķiem elementiem, nevis ar visa darba izpildi.
5.) Skolēnu nevajag apgrūtināt ar priekšmetiem, kuri ir pārāk sarežģīti priekš konkrētā vecuma. ( līdz 18 gadiem bērns nespēj uztvert perspektīvi...pēc tam spēj, kad kļūst vecāks.)
7.) Paraugiem jābūt augstvērtīgiem, lai tie būtu kā paraugi savā karjerā, jārāda paši labākie darbi, produkti.
8.) Viss sākotnējais ir kā pamats nākošajam. Nevajag pāriet uz kaut ko citu, ja nav pabeigts jau iesāktais.
10.) Lai mākslas mācītu pilnvērtīgi jāpielieto sintēze un analīze. Rāda kādu darbu un tad to analizē.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants