Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'Pasākumu un konferenču rīkošana', 1.
  • Konspekts 'Pasākumu un konferenču rīkošana', 2.
  • Konspekts 'Pasākumu un konferenču rīkošana', 3.
  • Konspekts 'Pasākumu un konferenču rīkošana', 4.
Darba fragmentsAizvērt

1.Biznesa tūrisms un tā veidi.
Biznesa tūrismā iesaistīti:
a.Žurnālisti
b.Starptautiskas kompānijas, institūcijas
c.Politiķi, kas darbojas ar ārlietām
d.Arī pašnodarbinātas personas – zinātnieki
e.U.c.

Biznesa tūrisma aktivitātes notiek speciālās telpās: konferneču un semināru telpās.

Biznesa tūrisma veidi:

MICE:
Meetings = sarunas, sapulces, tikšanās
Incentive travel = motivējošais tūrisms
(organizācijas uzdāvina par labu darbu ceļojumu tādejādi motivējot viņus. Iespējams, ka atpūšoties viņi ģenerēs jaunas idejas)
Conventions =kongresu un konfereču organizācijas
(ietver lielākus kongresus un konferences, ko rīko asociācijas (nevalstiskās organizācijas), bieži ņem līdzi sievas, vīrus, ja vēlas, bet maksā pats)
Exibitions = izstādes + tirgi
(gandrīz visiem kogresiem ir pievienota izstāde)

Kopā tas veido MICE industry.

2. Biznesa tūrisma atšķirības no atpūtas tūrisma.
1.Biznesa t-ms 2.Atpūtas t-ms/ Kas maksā? 1.Organizācijas vai asociācijas 2.Pats tūrists/ Kas izvēlas galamērķi? 1.Organizācijas – piem., tās izvēlas, kur notiks izstādes vai konferences 2.Pats tūrists + lielie t-ma tirgi/ Kad notiek ceļojums? 1.Visu gadu 2.Atvaļinājumos, nedēļas nogalēs P.S.Biznesa t-ma vismazākā aktivitāte ir jūlijā un augustā, jo tad daudziem ir atvaļinājumi/ Ceļojuma sagatavošanas laiks: 1.Gadu iepriekš vai pat vairāk 2.2-3 mēnešus iepriekš vai arī pēdējā brīža piedāvājumi/ …

Autora komentārsAtvērt
Atlants