Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Viesnīca', 1.
  • Referāts 'Viesnīca', 2.
  • Referāts 'Viesnīca', 3.
  • Referāts 'Viesnīca', 4.
  • Referāts 'Viesnīca', 5.
  • Referāts 'Viesnīca', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Konkurence noteikti ir pozitīvs faktors, kas ietekmē uzņēmuma darbību. Konkurentu parādīšanās tirgū liek tam apzināties savus spēkus, kā mērķi izvirzīt būt līderim un efektīvi darboties tālāk. Neapšaubāmi firmai konkurentu parādīšanās var nest arī zaudējumus, bet ja tā apzināsies savas stiprās puses, t.i. cenas atbilstību sniegtajiem pakalpojumiem, pakalpojuma augsto kvalitāti šajā uzņēmējdarbības jomā – firma noteikti būs tikai ieguvēja.
Mūsu viesnīcas galvenais klientu piesaistīšanas veids būs ziemas dārzs, kas līdz šim vēl citās Jūrmalas viesnīcās nav parādījies. Naktsmītņu šajā Latvijas pilsētā ir salīdzinoši daudz, bet trūkst augstas kvalitātes pakalpojumu, darbinieku profesionalitātes, arī viesnīcas pazīšanās vārds – to šai viesnīcai nodrošina Holiday Inn logo un šā vārda labais skanējums pasaulē – tā arī radās doma veidot viesnīcu, kura atbilst 4 zvaigžņu standartiem un kā efektīvs līdzeklis klientu piesaistīšanai būs dalība “franchising” kompānijā Holliday Inn. Katrs viesnīcas numurs būs aprīkots ar telefonu, TV, radio. Kā statistika par 2000.gada vasaras sezonu liecina, tikai 21 viesnīca no 29 Jūrmalā esošajām viesnīcām ir aprīkotas ar TV, 14 viesnīcas ar telefonu, 8 – ar radio, tātad var secināt, ka naktsmītnēm trūkst pakalpojumu kvalitātes un ērtības. …

Atlants