Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Godīga tirdzniecība', 1.
  • Referāts 'Godīga tirdzniecība', 2.
  • Referāts 'Godīga tirdzniecība', 3.
  • Referāts 'Godīga tirdzniecība', 4.
  • Referāts 'Godīga tirdzniecība', 5.
  • Referāts 'Godīga tirdzniecība', 6.
  • Referāts 'Godīga tirdzniecība', 7.
  • Referāts 'Godīga tirdzniecība', 8.
  • Referāts 'Godīga tirdzniecība', 9.
  • Referāts 'Godīga tirdzniecība', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Ētika, morāle un godīgums    5
  Tirdzniecības jēdziens    6
  Uzņēmuma apraksts    6
  Secinājumi    9
  Izmantotā literatūra    10
Darba fragmentsAizvērt

“Tie zelta rubuļi, tie valda pasauli”...
Tā vēsta dziesma no kinofilmas “Ceplis”, kas uzņemta jau sen, tomēr ir joprojām tik laikmetīga…
Vērtības nemainās? Tikai tiek pielāgotas laikmetam?
Bet kā ar vērtībām, kuras būtībā ir “nevērtības”?
Vai tiešām nauda ir tā, kas valda pār pasauli?
Jā, to, ka pilns maciņš atver visas durvis un ceļus, tāpat kā pretējā gadījumā aizver tās. Var jau filozofēt par to, ka katram jau ir iespēja nopelnīt tik, cik kārojas un atbilst paša darbaspējām, bet vai šis princips darbojas mūsu valstī? Vai varbūt ir transformējušās vērtības, priekšplānā izvirzot spēju mainīties un izmantot mirkļa izdevības piekļūt pie kapitāla?
Kā ir ar mūsu inteliģenci? Varbūt, ka tā nav vairs nepieciešama?
Varbūt ir jāprot pielāgoties dabiskai atlasei un džungļu likumiem?
Uzņēmējdarbībā galvenais arguments ir peļņas gūšana. Un vai maz ir to, kas šo faktoru izmanto kā mērķi, ar kuru attaisnot visus līdzekļus?
Pašreizējā situācijā ir grūti domāt par norisēm valstī, jo tik uzsvērti uzskatāms ir šis sākuma rindiņas teksts……

Autora komentārsAtvērt
Atlants