Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mācību procesa organizācijas formu raksturojums', 1.
  • Prezentācija 'Mācību procesa organizācijas formu raksturojums', 2.
  • Prezentācija 'Mācību procesa organizācijas formu raksturojums', 3.
  • Prezentācija 'Mācību procesa organizācijas formu raksturojums', 4.
  • Prezentācija 'Mācību procesa organizācijas formu raksturojums', 5.
  • Prezentācija 'Mācību procesa organizācijas formu raksturojums', 6.
  • Prezentācija 'Mācību procesa organizācijas formu raksturojums', 7.
  • Prezentācija 'Mācību procesa organizācijas formu raksturojums', 8.
  • Prezentācija 'Mācību procesa organizācijas formu raksturojums', 9.
  • Prezentācija 'Mācību procesa organizācijas formu raksturojums', 10.
  • Prezentācija 'Mācību procesa organizācijas formu raksturojums', 11.
  • Prezentācija 'Mācību procesa organizācijas formu raksturojums', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Organizācijas formu jēdziens
Mācību organizācijas forma ir noteiktā kārtībā un režīmā norisošās skolotāja un skolēna sadarbības ārējā izpausme, kas reglamentē skolotāja un skolēna kopīgo darbību.

Vēsturiskās organizācijas formas
Individuālā
Individuāli grupālā
Grupālā
Kopmācību sistēma (Bella un Lankestra nodarbību organizācijas forma)
Manheimas
Daltonas plāns
Apvienotās mācības
Trampa plāns

Individuālā
Vissenākā – kopš pirmatnējās kopienas laikiem. Mācības noris 1:1.
Arī mūsdienās tā izpaužas kā repitatora darbs ar skolēnu; kā slima bērna mācības mājās vai slimnīcā; kā individuālas papildnodarbības bērnam, kurš ilgstoši slimojis vai slinkojis; kā patstāvīga individuāla mācību darbība uzdevumu izpildē stundu laikā, skolēnam veidojot savas prasmes un iemaņas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants