Vērtējums:
Publicēts: 14.06.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 1.
  • Prezentācija 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 2.
  • Prezentācija 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 3.
  • Prezentācija 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 4.
  • Prezentācija 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 5.
  • Prezentācija 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 6.
  • Prezentācija 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 7.
  • Prezentācija 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 8.
  • Prezentācija 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 9.
  • Prezentācija 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 10.
  • Prezentācija 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 11.
  • Prezentācija 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 12.
  • Prezentācija 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 13.
  • Prezentācija 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 14.
  • Prezentācija 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 15.
Darba fragmentsAizvērt

5.Saskaitīšana izmantojot dažādus analizātorus.
• Klausoties I.Ziedoņa „Baltā pasaka”, katru reizi, kad tekstā izdzird vārdu- balts, jāsaplaukšķina plaukstas divas reizes.
• Bērniem tiek dots maiss, kurā ir iekšā visāda veida priekšmeti. Bērns liek roku iekšā maisā, neksatoties, kas tajā ir iekšā un meģina saskaitīt, cik priekšmetu atrodās maisā.

6.Atmiņas stiprināšanas vingrinājumi.
Spēlē piedalās divi bērni. Katru reizi, kats no bērniem veic vienu gājienu. Katrā gājienā atklājot divas kārtis un mēģinot atrast divas vienādās.

Atlants