Vērtējums:
Publicēts: 15.12.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par skolēnu mācību firmu', 1.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par skolēnu mācību firmu', 2.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par skolēnu mācību firmu', 3.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par skolēnu mācību firmu', 4.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par skolēnu mācību firmu', 5.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par skolēnu mācību firmu', 6.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par skolēnu mācību firmu', 7.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par skolēnu mācību firmu', 8.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par skolēnu mācību firmu', 9.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par skolēnu mācību firmu', 10.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par skolēnu mācību firmu', 11.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par skolēnu mācību firmu', 12.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par skolēnu mācību firmu', 13.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par skolēnu mācību firmu', 14.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par skolēnu mācību firmu', 15.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par skolēnu mācību firmu', 16.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par skolēnu mācību firmu', 17.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par skolēnu mācību firmu', 18.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par skolēnu mācību firmu', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
1.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    4
1.2.  Uzņēmuma komercdarbības vide    4
2.  PAKALPOJUMU UN PREČU APRAKSTS    5
3.  TIRGUS ANALĪZE    6
3.1.  Cenu politika    7
3.2.  Nepieciešamais inventārs un materiāli    8
4.  MĀRKETINGA PLĀNS    9
5.  PROBLĒMAS UN RISKS    10
6.  UZŅĒMUMA VADĪBA UN DARBINIEKU RAKSTUROJUMS    11
7.  FINANŠU INFORMĀCIJA    13
7.1.  Plānotie ieņēmumi    13
7.2.  Izmaksas    14
7.3.  Peļņas- zaudējumu aprēķins    14
7.4.  Naudas plūsmas plāns    15
7.5.  Bilance šobrīd    16
  Pielikums    17
Darba fragmentsAizvērt

Skolēnu mācību firma „Cherry”,sabiedrība ar ierobežotu atbildību biznesa plāns ir izstrādāts, lai nodrošinātu uzņēmuma veiksmīgu un izplāntu darbību, lai varētu rīkoties atbilstoši sākotnēji uzstādītiem mērķiem.
Sabiedrības pamatkapitāls ir 120 ls. Galvenie darbības virzieni ir apģērbu apdruka, percīzāk, teksta un fotoapdruka.Vairāk vērsīsim savu produkcijas ražošanas darbu uz pasūtījumu, jo šādi plānojam iegūt lielāku peļņu.
Mūsu priekšrocības ir produkcijas orģinalitāte, tādēļ ceram, ka klientu netrūks. Mūsu potenciālie klienti būs jaunieši, tādēļ reklāmas darbību vērsīsim tieši uz tiem, reklamējot savu produkciju skolā un internetā.
Neapšaubāmi mūsu priekšrocība būs arī klientu apkalpošana augstā līmenī un individuāla pieeja pie katra klienta .Arī konkurence šajā jomā nav pārāk liela, kas manāmi atvieglos mūsu darbību, jo komercdarbības vide ir ļoti labvēlīga.
Mēs uzskatam,ka šim biznesam ir pozitīvas izaugsmes iespējas – klienti ir sastopami dažādās vecuma kategorijās, lētākas cenu izmaksas atrod aizvien vairāk piekritēju.
SIA „Cherry”mārketinga stratēģija atbilst uzņēmuma izvirzītajiem mērķiem par tirgus iegūšanu, piedāvājot kvalitatīvu un orģinālu apdruku par pieņemamām cenām. Lai sasniegtu labākus rezultātus uzņēmums ņems vērā klientu atsauksmes un centīsies pēc iespējas ātrāk novērst trūkumus.
Uzņēmums darbosies atbilstoši skolēnu mācību firmu darbības pamatprincipiem. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants