Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Plānošana un organizēšana', 1.
  • Referāts 'Plānošana un organizēšana', 2.
  • Referāts 'Plānošana un organizēšana', 3.
  • Referāts 'Plānošana un organizēšana', 4.
  • Referāts 'Plānošana un organizēšana', 5.
  • Referāts 'Plānošana un organizēšana', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Plānošanas funkcija paredz lēmumu par to, kādiem jābūt organizācijas mērķiem un kas jādara organizācijas dalībniekiem, lai sasniegtu šos mērķus.

Stratēģiskā plānošana.
Tā ir darbību un lēmumu komplekss, kuru ir izstrādājusi vadība, un kurš noved pie specifisko stratēģiju izstrādāšanas. Šīs stratēģijas eksistē, lai palīdzētu organizācijai sasniegt savus mērķus.
Stratēģiska plānošana ir instruments, kas palīdz lēmumu pieņemšanas procesā. Tās uzdevums ir jaunumu un izmaiņu nodrošinājums noteiktajā pakāpē. Precīzāk sākot, stratēģiskās plānošanas process ir bāze visām parējām menedžmenta funkcijām.

Stratēģijas būtība.
Vārds “stratēģija” iet no grieķu strategos – ģenerāla māksla.1 Stratēģija ir detalizēts vispusīgs komplekss plāns, kas eksistē, lai nodrošinātu organizācijas misijas īstenošanu un to mērķu sasniegšanu.
Stratēģiskais plāns visticamāk jāizstrādā no visas korporācijas viedokļa, bet ne konkrētas personas. Stratēģiskam plānam jāpamatojas uz plašiem pētījumiem un faktiskiem datiem. Lai efektīvi konkurētu šodienas biznesa sfērā, organizācijai pastāvīgi jānodarbojas ar lielu informācijas daudzumu vākšanu un analīzi par nozarēm, tirgiem, konkurenci un citiem faktoriem.
Stratēģiskais plāns dod organizācijai noteiktību, individualitāti, kas palīdz tai piesaistīt attiecīgus darbiniekus. Šis plāns dod organizācijai perspektīvu, kura vērš to darbiniekus, piesaista jaunus darbiniekus un palīdz pārdot preces un pakalpojumus. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants