Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 1.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 2.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 3.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 4.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 5.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 6.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 7.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 8.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 9.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 10.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 11.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 12.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 13.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 14.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 15.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 16.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 17.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 18.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 19.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 20.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 21.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 22.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 23.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 24.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 25.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 26.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 27.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 28.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 29.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 30.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 31.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 32.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 33.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 34.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 35.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 36.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 37.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 38.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 39.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 40.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 41.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 42.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 43.
  • Referāts 'Manipulācijas veidi sadzīves TV reklāmās', 44.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.1.  Reklāma    3
1.1.1.  Reklāmas vēsture un attīstība    3
1.1.2.  Reklāmas mērķi un to sasniegšanas nosacījumi    5
1.1.3.  Reklāma televīzijā    6
1.2.  Manipulācija    7
1.2.1.  Jēdziena ‘manipulācija’ definīcijas ideja un vēsturiskā formēšanās    7
1.2.2.  Reklāmās izmantotie manipulācijas paņēmieni    8
1.2.3.  Negodīga reklāma    11
  Teorētiskās daļas kopsavilkums    14
2.nodaļa.  Pētījums un anketu datu analīze    15
2.1.  Tabletes trauku mazgājamai mašīnai „Calgonit Quantum”    15
2.2.  Jogurts „Actimel”    15
2.3.  Zobu pasta „Paradontax”    16
2.4.  Anketu datu analīze    17
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Literatūras un avotu saraksts    27
  Pielikums    28
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Apkopojot teorētiskajā daļā iegūtās atziņas par pētījumā apskatīto tēmu un izanalizējot praktiskā pētījuma iegūtos rezultātus, tiek nonākts pie secinājumiem, ka:
1. darba gaitā, izmantojot noteiktas darba metodes, ir izdevies realizēt darba radošo ieceri;
2. darbā izvirzītā hipotēze, ka reklāmās izmanto emocionālo metodi, ir pierādīta;
3. katram cilvēkam dzīves laikā ir izstrādājušies noteiktas emocijas par manipulējošajām reklāmām un to reklamētajiem produktiem; daudzas šādas emocijas ir izstrādājušās saskaroties ar šāda veida reklāmām;
4. vecums ir noteicošais faktors, kāpēc ievēro manipulācijas sadzīves TV reklāmās.

Priekšlikumi:
1. reklāmas speciālistiem vajadzētu pievērts lielāku uzmanību izmantotajiem tēliem, veidojot reklāmu;
2. manipulācijas reklāmās nav māksla, bet zinātne, tāpēc katram profesionālam reklāmas speciālistam jāpārzina reklāmu veidošanas paņēmieni, lai viņu radītā reklāma tiktu pozitīvi uztverta, interpretēta noteiktā mērķauditorijā;
3. izstrādājot kursa darbu, problēmu sagādāja neprecīzi izvēlētais darba objekts: lai atbildes būtu pārliecinošākas un būtu pamanāmas lielākas uztveres atšķirības, vajadzētu izvēlēties atbilstošākas respondentu vecuma grupas, piemēram, bērni, jaunieši, pieauguši un veci cilvēki. Izvēloties precīzāku darba objektu, precīzāk un pārliecinošāk pierādītos arī darba hipotēze;
4. turpmāk, pētot šo tēmu, svarīgi būtu jāpievērš uzmanību arī citiem faktoriem, piemēram, tautībai, dzīves vietai utt.

Kopumā tika izpildīti visi darba uzdevumi un hipotēze tika veiksmīgi pierādīta.

Autora komentārsAtvērt
Atlants