Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.08.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Trenera ētika', 1.
  • Konspekts 'Trenera ētika', 2.
  • Konspekts 'Trenera ētika', 3.
  • Konspekts 'Trenera ētika', 4.
  • Konspekts 'Trenera ētika', 5.
  • Konspekts 'Trenera ētika', 6.
  • Konspekts 'Trenera ētika', 7.
  • Konspekts 'Trenera ētika', 8.
  • Konspekts 'Trenera ētika', 9.
  • Konspekts 'Trenera ētika', 10.
  • Konspekts 'Trenera ētika', 11.
  • Konspekts 'Trenera ētika', 12.
  • Konspekts 'Trenera ētika', 13.
  • Konspekts 'Trenera ētika', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
  SPORTA PAMATPRINCIPI    4
  TRENERIS UN ĒTIKA    6
  Ētiskie principi, kas jāievēro trenerim    6
  TRENERA ĒTIKAS KODEKSS    8
  TRENERA ETIĶETE    10
  Mūsdienu etiķetes pamatprincipi    10
  Trenera pienākumi un uzdevumi    10
  Pedagoģiskajā jomā    10
  Projektēšanas jomā    11
  FILOZOFIJA UN TRENERA DARBA STILS    12
  SECINĀJUMI    13
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    14
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Trenerim ir jāsaprot, ka galvenais ir audzēkņu izaugsme, nedrīkst no viņiem prasīt rezultātu jau bērnībā.
2. Trenerim ir jāievēro ētikas pamatprincipi (godīgums, atbildība, rūpes par citiem u.c.), lai veiksmīgi darbotos savā sfērā. Nepieciešams attīstīt sirdsapziņas sajūtas, lai saprastu, kad ir izdarīts kaut kas nepareizi, jo tieši sirdsapziņas pārmetumi uzskatāmi par bargāko sodu cilvēkam.
3. Trenerim ir labi jāpārzina treneru ētikas kodekss un tas stingri jāievēro, jo tajā minēti treneru pienākumi un tiesības. Trenerim ir jācīnās par saviem audzēkņiem, lai to sirdis būtu sportā, nevis saistītas ar „sliktajām” lietām.
4. Par augstākās raudzes treneri uzskatām tāds treneris, kurš ievēro gan ētikas pamatprincipus, gan trenera etiķeti un to visu kopā veiksmīgi pielieto praksē.
5. Ja treneris būs kompetents un profesionāls visās jomās, tad arī audzēkņiem veidosies lieliska attieksme pret darbu un citiem cilvēkiem.
6. Labam trenerim ir jāpārvalda visi vadīšanas stili un ieteicams būtu izprast katru audzēkni individuāli, lai zinātu, kādu vadīšanas stilu vairāk ieteicams pielietot.

Autora komentārsAtvērt
Atlants