Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.03.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Pētījums studiju kursā "Ievads logopēdijā"', 1.
  • Prezentācija 'Pētījums studiju kursā "Ievads logopēdijā"', 2.
  • Prezentācija 'Pētījums studiju kursā "Ievads logopēdijā"', 3.
  • Prezentācija 'Pētījums studiju kursā "Ievads logopēdijā"', 4.
  • Prezentācija 'Pētījums studiju kursā "Ievads logopēdijā"', 5.
  • Prezentācija 'Pētījums studiju kursā "Ievads logopēdijā"', 6.
  • Prezentācija 'Pētījums studiju kursā "Ievads logopēdijā"', 7.
  • Prezentācija 'Pētījums studiju kursā "Ievads logopēdijā"', 8.
  • Prezentācija 'Pētījums studiju kursā "Ievads logopēdijā"', 9.
Darba fragmentsAizvērt

9. Telpiskā un plaknes orientācija
9.1. Bērns vēl neizprot, ko nozīmē ‘’pa labi,’’ ‘’pa kreisi’’ un neprot to lietot.
9.2. Bērnam uz dēlīša lūdzot pārvietot klucīti bērns saprot, kas ir uz augšu uz leju, bet labo no kreisās puses vēl neatšķir.

10. Secinājumi par bērna runas/ valodas attīstību veseluma skatījumā
Pēc manām domām, bērns 3 gadu un 5 mēnešu vecumā runā ļoti labi, uzdod jautājumus un runā patstāvīgi. Meitenei nav jāuzbāžas ar jautājumiem, lai dzirdētu viņu runājam. Renāte pati nāk pie pieaugušajiem, arī bērniem un uzsāk sarunu, uzdod jautājumus. Bērns prot sevi arī izlabot, ja dažkārt ir pateicis kaut ko nepareizi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants