Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Konflikti darbā un vadītāja loma to risināšanā', 1.
  • Referāts 'Konflikti darbā un vadītāja loma to risināšanā', 2.
  • Referāts 'Konflikti darbā un vadītāja loma to risināšanā', 3.
  • Referāts 'Konflikti darbā un vadītāja loma to risināšanā', 4.
  • Referāts 'Konflikti darbā un vadītāja loma to risināšanā', 5.
  • Referāts 'Konflikti darbā un vadītāja loma to risināšanā', 6.
  • Referāts 'Konflikti darbā un vadītāja loma to risināšanā', 7.
  • Referāts 'Konflikti darbā un vadītāja loma to risināšanā', 8.
  • Referāts 'Konflikti darbā un vadītāja loma to risināšanā', 9.
  • Referāts 'Konflikti darbā un vadītāja loma to risināšanā', 10.
  • Referāts 'Konflikti darbā un vadītāja loma to risināšanā', 11.
  • Referāts 'Konflikti darbā un vadītāja loma to risināšanā', 12.
  • Referāts 'Konflikti darbā un vadītāja loma to risināšanā', 13.
  • Referāts 'Konflikti darbā un vadītāja loma to risināšanā', 14.
  • Referāts 'Konflikti darbā un vadītāja loma to risināšanā', 15.
  • Referāts 'Konflikti darbā un vadītāja loma to risināšanā', 16.
  • Referāts 'Konflikti darbā un vadītāja loma to risināšanā', 17.
  • Referāts 'Konflikti darbā un vadītāja loma to risināšanā', 18.
  • Referāts 'Konflikti darbā un vadītāja loma to risināšanā', 19.
  • Referāts 'Konflikti darbā un vadītāja loma to risināšanā', 20.
  • Referāts 'Konflikti darbā un vadītāja loma to risināšanā', 21.
  • Referāts 'Konflikti darbā un vadītāja loma to risināšanā', 22.
  • Referāts 'Konflikti darbā un vadītāja loma to risināšanā', 23.
  • Referāts 'Konflikti darbā un vadītāja loma to risināšanā', 24.
  • Referāts 'Konflikti darbā un vadītāja loma to risināšanā', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Jēdziena “konflikts” būtības analīze    4
1.1.  Konfliktu veidi, to klasifikācija un raksturojums    5
1.2.  Konfliktu pēc konfliktējošās mijiedarbības dalībniekiem rašanās iemesli    7
1.3.  Konflikta norises gaita    11
1.4.  Izturēšanās stili konfliktsituācijās    12
2.  Konflikts organizācijā, tā rašanās iemesli un cēloņi    14
3.  Vadītāja loma konfliktu risināšanā    16
  Secinājumi    21
  Priekšlikumi    22
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    23
Darba fragmentsAizvērt

Kā jau redzams, vairākas konfliktu risināšanas metodes, kas aprakstītas Reņģes grāmatā, sakrita ar Fluginas lekciju materiālos iekļautajām metodēm.
Var secināt, ka galvenās metodes, ka vadītāji varētu risināt konfliktus ir vienādas, bet katrs autors izdala arī savādākas metodes. Metožu ir ļoti daudz un visām situācijām nederēs viena un tā pati. Vadītājam ir jāspēj pielāgoties situācijai un tā izprast, lai noteiktu, kā konfliktu organizācijā labāk risināt. Katram uzņēmuma vadītājam ir iespēja apskatīt vairāku autoru darbus un lasīt par dažādu dzīves pieredzi, kā ir risināti konflikti, kādas bija sekas, un ko būtu darījuši citādāk.

Secinājumi
1. Konflikti veicina ne tikai negatīvas emocijas un sarežģījumus, bet tie var veicināt diskusijas, sniegt papildus informāciju, parādīt iespējamās problēmas un to alternatīvas.
2. Dažādu autoru pieredze, informācija un viedokļi atšķiras jautājumā, vai konfliktu cēlonis ir organizācija vai darbinieki.
3. Vadītājam ir jābūt elastīgam, ar vēlmi attīstīties un viņš nedrīkst baidīties iesaistīties konfliktu risināšanā.
4. Ir vairāku autoru darbi, kuros ir lasāma dažāda dzīves pieredze, kā ir risināti konflikti, kādas bija sekas, un ko būtu darījuši citādāk un vadītājiem ir iespēja izvēlēties piemērotākos variantus, kā risināt konfliktus savā uzņēmumā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants