Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 1.
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 2.
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 3.
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 4.
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 5.
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 6.
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 7.
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 8.
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 9.
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 10.
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 11.
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 12.
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 13.
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 14.
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 15.
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 16.
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 17.
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 18.
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 19.
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 20.
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 21.
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 22.
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 23.
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 24.
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 25.
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 26.
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 27.
  • Referāts 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa uzņēmumā "Jet Cafe"', 28.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Integrētās mārketinga komunikācijas teorētiskais (nostādņu) apraksts    3
1.1  Integrētās mārketinga komunikācijas elementi    3
1.1.1  Tiešais mārketings    4
1.1.2  Pārdošanas veicināšana    4
1.1.3  Sabiedriskās attiecības    5
1.1.4  Reklāma    5
1.1.4.1  Reklāmas uzdevums un mērķis    7
1.1.4.2  Reklāmas veidi    7
2.  Integrētā mārketinga komunikācija uzņēmumā „Jet Cafe”    11
2.1  SIA „Jet Cafe” raksturojums    11
2.1.1  „Jet Cafe” organizatoriskā struktūra    11
2.2  Integrētā mārketinga komunikācija uzņēmuma „Jet Cafe” darbībā    14
2.3  Integrētās mārketinga komunikācijas vadīšana    15
2.4  Reklāma kā IMK elements uzņēmumā „Jet Cafe”    16
2.5  Sabiedriskās attiecības kā IMK elements uzņēmumā SIA „Jet Cafe”    16
3.  Pētījumā iegūtie dati, to analīze    18
3.1  Aptauja    18
3.2  Intervija    22
  Secinājumi    24
  Priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
  Pielikumi    28
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga un produktu noieta veicināšanas pasākumu rezultāti lielā mērā ir atkarīgi no mērķtiecīgi un pareizi veidotas komunikācijas sistēmas. Uzņēmuma darbības efektivitāte lielā mērā ir atkarīga no tā, cik veiksmīgi darbojas mārketinga komunikāciju komplekss [1., 172. lpp.]. Mārketinga komunikācijas kompleksā ietilpst: produkts (product), cena (price), vieta (place), virzīšana (promotion). Virzīšanas jeb veicināšanas procesā izmanto mārketinga kompleksu (promotion mix), kurā ietilpst: reklāma (advertising), personālā pārdošana (personal, face – to – face, selling), sabiedriskās attiecības (public relation, PR), pārdošanas stimulēšana, veicināšana (sales promotion). Mārketinga sistēmas komunikatīvie līdzekļi ir reklāma, sabiedriskās attiecības, preču pārdošanas veicināšana un tiešā pārdošana. Lai uzņēmums spētu veiksmīgi pildīt savus uzdevumus un sasniegt vēlamos mērķus, svarīgi ir izmantot visas integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļas (reklāma, pārdošanas veicināšana, personiskā pārdošana, tiešais mārketings, sabiedriskās attiecības), jo atsevišķi neviens no šiem mārketinga komunikācijas sistēmas līdzekļiem „nedarbojas”, to pierāda arī Amerikas Reklāmas aģentūras asociācijas definīcija: integrētā mārketinga komunikācija ir mārketinga komunikācijas plānošanas koncepcija, kas atzīst, ka ir nepieciešams visaptverošs plāns, kurā ietvertas dažādu komunikāciju disciplīnas (piemēram, reklāma, tieša reakcija (direct response), pārdošanas veicināšana un sabiedriskās attiecības), kas apvienotas, lai nodrošinātu precizitāti, pastāvību un maksimālu komunikāciju ietekmi, integrējot atsevišķus vēstījumus [6., 578. lpp.].
Mārketinga komunikācija kļūst arvien integrētāka. Lai sasniegtu maksimālāku efektu no ierobežota preces virzīšanas budžeta, ir svarīgi izprast šo procesu pilnībā [7.,696.lpp.]. Tas ir iespējams tikai tad, ja mārketinga komunikācija ir redzama kā integrēts process.

Autora komentārsAtvērt
Atlants