Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Zīmola "Lāči" analīze', 1.
  • Eseja 'Zīmola "Lāči" analīze', 2.
  • Eseja 'Zīmola "Lāči" analīze', 3.
  • Eseja 'Zīmola "Lāči" analīze', 4.
  • Eseja 'Zīmola "Lāči" analīze', 5.
  • Eseja 'Zīmola "Lāči" analīze', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Zīmola “Lāči” nosaukums ir tāds pats kā uzņēmuma nosaukums.
Zīmols ienāca tirgū iekarojot jaunu nišu ar savu piedāvāto roku darbu maizi, bez krāsvielām un sintētiskām vielām, ceptu īstā malku krāsnī.
Uzņēmumam ir rūpīgi izstrādāti zīmola elementi.
Produkts “Lāčiem” ir izcils, taču nav pilnvērtīgi pasniegts un pareizi mārketēt, jo nekad nav pilnībā apjautuši un likumsakarīgi un mērķtiecīgi praktizējuši savu latviski-etniski-autentisko īstās maizes pozīciju. Lāču mārketingā tā īsti neizmantots palicis arī firmas nosaukums. Kādēļ gan autentiski latviskas rupjmaizes ražotājus sauc par Lāčiem? – Tādēļ, ka Lāču rupjmaizē ir Lāču spēks. Labāka zīmola identitāte!
Patērētājs zīmolu „Lāči” atpazīst un tajā nav jāiegulda tik lieli līdzekļi jaunā produkta reklamēšanai, jaunie produkti ir pārāk atšķirīgi no sākumā ražotajiem produktiem - maizes izstrādājumiem. Ar kuriem uzņēmums un zīmols arī izpelnījās patērētāju mīlestību un atpazīstamību. Tādējādi daļēji liekot cilvēkiem aizmirst pirmsākuma asociācijas ar maizi, kvalitāti un latviskumu.
Uzņēmums galvenokārt piedāvā maizes produktus augstākajā cenu grupā.
Zīmolam un pašam uzņēmumam ir ļoti laba reputācija un atpazīstamība.
Pie visa varētu piebilst, ka pēc Zīmoli topa datiem, “Lāči” stabili ir otrajā vietā nozarē.

Autora komentārsAtvērt
Atlants