Vērtējums:
Publicēts: 02.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Pakalpojumu mārketings. Pakalpojumu mārketinga būtība. Ārpakalpojumi', 1.
  • Konspekts 'Pakalpojumu mārketings. Pakalpojumu mārketinga būtība. Ārpakalpojumi', 2.
  • Konspekts 'Pakalpojumu mārketings. Pakalpojumu mārketinga būtība. Ārpakalpojumi', 3.
  • Konspekts 'Pakalpojumu mārketings. Pakalpojumu mārketinga būtība. Ārpakalpojumi', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Pakalpojums ir ekonomisks darbības veids, kas sniedz kādu labumu un kas izpaužas darba, konsultāciju, vadīšanas prasmes un tml. veidā . Tas ir darbs, ko kaut kāda persona veic citas personas labā, nodrošinot šai personai (juridiskai vai fiziskai) nepieciešamo labumu, kā arī komercdarbības veids, kas izpaužas kā palīdzības sniegšana pārdošanā, kā konsultācija, kā ekspertīze. Tā ir arī pēcpārdošanas palīdzība klientam preces lietošanas laikā.
Pasaules Tirdzniecības organizācija pakalpojumus iedala šādi:
• Transporta pakalpojumi
• Tūrisma pakalpojumi
• Sakaru pakalpojumi, kas iedalās pasta, kurjeru un telekomunikāciju pakalpojumos.
• Celtniecības pakalpojumi
• Apdrošināšanas pakalpojumi
• Finanšu pakalpojumi
• Datoru un informācijas pakalpojumi
• Licencēšanas pakalpojumi
• Citi lietišķie pakalpojumi
• Kultūras un rekreācijas pasākumi
• Valsts pakalpojumi

Autora komentārsAtvērt
Atlants