Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Reklāmas attīstības novērtējums. The Body Shop', 1.
  • Prezentācija 'Reklāmas attīstības novērtējums. The Body Shop', 2.
  • Prezentācija 'Reklāmas attīstības novērtējums. The Body Shop', 3.
  • Prezentācija 'Reklāmas attīstības novērtējums. The Body Shop', 4.
  • Prezentācija 'Reklāmas attīstības novērtējums. The Body Shop', 5.
  • Prezentācija 'Reklāmas attīstības novērtējums. The Body Shop', 6.
  • Prezentācija 'Reklāmas attīstības novērtējums. The Body Shop', 7.
  • Prezentācija 'Reklāmas attīstības novērtējums. The Body Shop', 8.
  • Prezentācija 'Reklāmas attīstības novērtējums. The Body Shop', 9.
  • Prezentācija 'Reklāmas attīstības novērtējums. The Body Shop', 10.
  • Prezentācija 'Reklāmas attīstības novērtējums. The Body Shop', 11.
  • Prezentācija 'Reklāmas attīstības novērtējums. The Body Shop', 12.
  • Prezentācija 'Reklāmas attīstības novērtējums. The Body Shop', 13.
  • Prezentācija 'Reklāmas attīstības novērtējums. The Body Shop', 14.
  • Prezentācija 'Reklāmas attīstības novērtējums. The Body Shop', 15.
  • Prezentācija 'Reklāmas attīstības novērtējums. The Body Shop', 16.
  • Prezentācija 'Reklāmas attīstības novērtējums. The Body Shop', 17.
Darba fragmentsAizvērt

1976. gadā Lielbritānijā bija dibināts pirmais The Body Shop veikals.
1978. gadā tika atvērts pirmais aizjūras The Body Shop veikals Beļģijā.
1982. gadā jauni The Body Shop veikali tika atvērti pa 2 veikaliem mēnesī.
2008. gadā The Body Shop darbojas jau 55 valstī.
2004. gadā tika atvērts pirmais The Body Shop Latvijā, tirdzniecības centrā Domina.
Uz šo brīdi Latvijā darbojas 7 The Body Shop veikali.
Viena no pirmā veikala galvenajām idejām bija pārdot kosmētiku, kas izgatavota no dabas izejvielām.
The Body Shop izstrādājumos joprojām svarīgi ir augu valsts izstrādājumi un pārtikas vielas, piemēram, alveja, olīveļļa un medus.
The Body Shop mērķis ir atrast labāko iespējamo darbības veidu no vides viedokļa.
The Body Shop pasūta regulārus vides pētījumus savas darbības vietās visā pasaulē.
The Body Shop aktīvi rīko kampaņas par vides jautājumiem.
The Body Shop uzskata, ka vides jautājumu izprašana un indivīdu atbildības sajūta ir pats galvenais, lai vides aizsardzība sekmētos.…

Atlants