Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmas attīstības ekonomiskais, sociālais raksturs', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas attīstības ekonomiskais, sociālais raksturs', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas attīstības ekonomiskais, sociālais raksturs', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas attīstības ekonomiskais, sociālais raksturs', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma – tās būtības un nepieciešamība = apmaksāts, pastiprināts informēšanas veids, kas parasti saistās ar masu informēšanas līdzekļiem.
- reklāmas mērķi: iekarot potenciālo pircēju, radot un veicinot viņā vēlmju un vajadzību rašanos, līdz ar to, preces iegādāšanos.
1.Radīt un stimulēt pieprasījumu, apmierinot patērētāju vajadzības,
2.veicināt preču apgrozījuma apjoma palielināšanos, kas saistīts ar preču apgrozījuma procesa paātrināšanos,
3.realizācijas procesa optimizācija.
- kvantitatīvie mērķi- pārvedumu mērķi, t.i., reklāmas ietekme un preces pārvedumu apjomu;
- kvalitatīvie mērķi – komunikatīvie mērķi, t.i. kādu ietekmi reklāma atstāj uz komunikācijām, kas veicina šos procesus.

Reklāmas informācija atspoguļo un veicina:
1.preču īpatnības un priekšrocības;
2.veicina t/u vārda nostiprināšanos;

1. No kā atkarīga reklāmas attīstība?
Reklāmas attīstība ir atkarīga no:
1.sociāli ekonomiskie;
2.tehnoloģiskie;
3.tiesiskie;
4.tirgus apstākļi.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants