Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību nozares attīstības tendences pēdējās desmitgades laikā', 1.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību nozares attīstības tendences pēdējās desmitgades laikā', 2.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību nozares attīstības tendences pēdējās desmitgades laikā', 3.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību nozares attīstības tendences pēdējās desmitgades laikā', 4.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību nozares attīstības tendences pēdējās desmitgades laikā', 5.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību nozares attīstības tendences pēdējās desmitgades laikā', 6.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību nozares attīstības tendences pēdējās desmitgades laikā', 7.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību nozares attīstības tendences pēdējās desmitgades laikā', 8.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību nozares attīstības tendences pēdējās desmitgades laikā', 9.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību nozares attīstības tendences pēdējās desmitgades laikā', 10.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību nozares attīstības tendences pēdējās desmitgades laikā', 11.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību nozares attīstības tendences pēdējās desmitgades laikā', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Sabiedrisko attiecību rašanās    4
  Grāmatu izdošana Sabiedriskajās attiecībās latviešu valodā    6
  Sabiedrisko attiecību maģistru un doktora līmeņa studiju programmas    7
  Sabiedrisko attiecību attīstības ietekmējošie faktori    8
  Secinājumi    9
  Izmantotā literatūra    10
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi.
2001.gadā, kad nodibina sabiedrisko attiecību asociācijas Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācija un Latvijas Asociācija sabiedrisko attiecību profesionāļiem, sāka sabiedrisko attiecību attīstības periodu Latvijā un tas ilgst vēl tagad.
Sabiedriskās attiecības strauji attīstās un tās ir pozitīvi ietekmējušas sabiedrisko attiecību asociācijas, sākot sadarboties ar līdzīgām sabiedrisko attiecību organizācijām citās valstīs.
Manuprāt, asociācijām ir jāapvieno spēki un kopā jāveido viena spēcīga asociācija, jo Latvijā ir nepieciešama viena plaša asociācija, kas spēj sadarboties.
Organizācijas cenšas izzināt mērķauditoriju viedokļus un to nodrošināt palīdz informācijas tehnoloģiju radītās iespējas.
Ekonomiski sabiedriskās attiecības attīstās straujāk nekā politiskās. Izvērtējot var secināt, ka politikā tiek izmantota propaganda un manipulācija.

Autora komentārsAtvērt
Atlants