-
Prakse viesnīcā "Royal Mare Village & Thalasso"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 2 | |
1. | Viesnīcas Royal Mare Village & Thalasso makrovides analīze | 3 |
2. | Tūrisma un viesmīlības uzņēmuma stratēģiskā darbība | 7 |
2.1. | Viesnīcas Royal Mare Village & Thalasso vispārīgs raksturojums | 7 |
2.2. | Uzņēmuma produkti un pakalpojumi, to kvalitāte | 8 |
3. | Komercdarbības analīze viesnīcā Rojal Mare Village & Thalasso | 14 |
3.1. | Viesnīcas Royal Mare Village & Thalasso mārketinga stratēģija | 14 |
3.2. | Viesnīcas „Royal Mare Village & Thalasso” menedžmenta analīze | 19 |
3.2.1. | Viesnīcas Royal Mare Village & Thalasso vadība un personāls | 19 |
3.2.2. | Darbinieku motivēšana, stimulēšana | 21 |
4. | Autores personīgais devums prakses uzņēmuma darbībā | 22 |
Secinājumi | 25 | |
Ieteikumi un priekšlikumi uzņēmuma darba uzlabošanai | 26 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 27 |
PRAKSES MĒRĶIS ir ekonomiskās kompetences iegūšana un praktisko iemaņu kopu apgūšana, kas nepieciešama tūrisma un atpūtas uzņēmuma vadītājam saimnieciskajā, pārvaldes un sociālajā virzienā, apgūstot mūsdienīgas vadības metodes, daudzpusīgus mārketinga paņēmienus, uzņēmējdarbības finansiālā līdzsvara principus, uzņēmuma darbības tiesiskos aspektus.
Lai veiksmīgi tiktu sasniegts darba mērķis tika veikti šādi PRAKSES UZDEVUMI:
1.Izvērtēt uzņēmuma makrovidi (ekonomiskos, tiesiskos, politiskos, sociālos, fiziskos, tehnoloģiskos faktorus) un tās ietekmi uz uzņēmuma darbību.
2.Iepazīties ar konkrētā tūrisma un viesmīlības nozares uzņēmuma darbības procesu kopumā; kā arī specifiku, funkcijām un uzdevumiem.
3.Iepazīties ar nepieciešamajiem materiāliem, lai varētu novērtēt uzņēmuma komercdarbību, izstrādāt priekšlikumus tās uzlabošanai.
4.Novērtēt uzņēmuma darbību mārketingā un izstrādāt priekšlikumus tās uzlabošanai;
5.Novērtēt uzņēmuma vadību, personāla vadību un motivēšanu, izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma vadības uzlabošanai.
6.Apgūt un attīstīt praktiskas iemaņas darbā tūrisma un viesmīlības uzņēmumā; pielietot darba prasmi reālās situācijās; izmantot saskarsmes un pakalpojuma pārdošanas prasmi darbā ar klientu;
7.Attīstīt sevī tūrisma un viesmīlības uzņēmuma darbiniekam nepieciešamo atbildības sajūtu; iepazīties ar jaunāko tehnoloģiju pielietošanu, datortehnikas izmantošanu u.c.; apgūt mūsdienīgas vadības metodes.
…
Tūrisma industrija pamatoti tiek dēvēta par viesmīlības industriju, jo tās galvenais mērķis ir sniegt ceļotājiem tos tūrisma pakalpojumus, kuri nodrošinās viņiem mājīguma sajūtu esot ārpus tām. Tā ir vislielākā apkalpojošās sfēras nozare pasaulē, kurā ir nodarbināts aptuveni katrs desmitais strādājošais, un arī viesnīca Royal Mare Village & Thalasso ir uzņēmums, kas nodarbojas tieši ar komercdarbību tūrisma nozarē – piedāvā numuru īri un plašu klāstu papildpakalpojumus. Tieši šajā viesnīcā ir iespējams gūt noderīgu pieredzi savai turpmākajai karjerai.