Vērtējums:
Publicēts: 25.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Ģeometrisko elementu mācīšana bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 1.
  • Referāts 'Ģeometrisko elementu mācīšana bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 2.
  • Referāts 'Ģeometrisko elementu mācīšana bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 3.
  • Referāts 'Ģeometrisko elementu mācīšana bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 4.
  • Referāts 'Ģeometrisko elementu mācīšana bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Lai bērns kļūtu par labu cilvēku, tas jāaudzina. Lai kļūtu par gudru cilvēku, jāattīsta viņa prāts, jāmāca domāt. Domāšana ir vispārināta atspoguļošana, augstākās pakāpes atspoguļošana nekā uztvere, un tieši šajā izziņas procesā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem vērojami visdziļākie traucējumi. Domāšanas traucējumi izpaužas visos psihiskajos procesos: uztveres, atmiņas, iztēles, emocionālajos un gribas procesos. Bērniem ir grūti atšķirt svarīgāko no mazsvarīgā.
Matemātika ir viens no grūtākajiem mācību priekšmetiem speciālajās skolās. Matemātikas stundās un visā priekšmetā kopumā jārisina korekcijas un audzināšanas uzdevumi, un viens no galvenajiem uzdevumiem ir uzmanības, novērošanas spēju, atmiņas, skolēnu valodas attīstīšana, loģiskās un abstraktās domāšanas izkopšana. Viens no vadošajiem principiem speciālajā skolā ir mācību individualizācija un diferencēta pieeja skolēniem. Mācību procesā jāņem vērā skolēnu intereses, uzdevuma grūtuma pakāpe, uzdevumu daudzums, uzskates formas, pieraksta veidi un darba metodes. Tiek ievērots uzskatāmības, praktiskās darbības un vārda vienotības princips. Var izraisīt skolēnu aktivitāti, var strādāt tā, lai skolēni nonāktu pie secinājuma un parādītu savas radošās spējas. Darbā virzās uz priekšu nelieliem didaktiskiem solīšiem, variē metodes.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants