Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Zīmola popularizēšanas iespējas SIA "Eso 1" darbības veicināšanai', 1.
  • Referāts 'Zīmola popularizēšanas iespējas SIA "Eso 1" darbības veicināšanai', 2.
  • Referāts 'Zīmola popularizēšanas iespējas SIA "Eso 1" darbības veicināšanai', 3.
  • Referāts 'Zīmola popularizēšanas iespējas SIA "Eso 1" darbības veicināšanai', 4.
  • Referāts 'Zīmola popularizēšanas iespējas SIA "Eso 1" darbības veicināšanai', 5.
  • Referāts 'Zīmola popularizēšanas iespējas SIA "Eso 1" darbības veicināšanai', 6.
  • Referāts 'Zīmola popularizēšanas iespējas SIA "Eso 1" darbības veicināšanai', 7.
  • Referāts 'Zīmola popularizēšanas iespējas SIA "Eso 1" darbības veicināšanai', 8.
  • Referāts 'Zīmola popularizēšanas iespējas SIA "Eso 1" darbības veicināšanai', 9.
  • Referāts 'Zīmola popularizēšanas iespējas SIA "Eso 1" darbības veicināšanai', 10.
  • Referāts 'Zīmola popularizēšanas iespējas SIA "Eso 1" darbības veicināšanai', 11.
  • Referāts 'Zīmola popularizēšanas iespējas SIA "Eso 1" darbības veicināšanai', 12.
  • Referāts 'Zīmola popularizēšanas iespējas SIA "Eso 1" darbības veicināšanai', 13.
  • Referāts 'Zīmola popularizēšanas iespējas SIA "Eso 1" darbības veicināšanai', 14.
  • Referāts 'Zīmola popularizēšanas iespējas SIA "Eso 1" darbības veicināšanai', 15.
  • Referāts 'Zīmola popularizēšanas iespējas SIA "Eso 1" darbības veicināšanai', 16.
  • Referāts 'Zīmola popularizēšanas iespējas SIA "Eso 1" darbības veicināšanai', 17.
  • Referāts 'Zīmola popularizēšanas iespējas SIA "Eso 1" darbības veicināšanai', 18.
  • Referāts 'Zīmola popularizēšanas iespējas SIA "Eso 1" darbības veicināšanai', 19.
  • Referāts 'Zīmola popularizēšanas iespējas SIA "Eso 1" darbības veicināšanai', 20.
  • Referāts 'Zīmola popularizēšanas iespējas SIA "Eso 1" darbības veicināšanai', 21.
  • Referāts 'Zīmola popularizēšanas iespējas SIA "Eso 1" darbības veicināšanai', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Zīmola jēdziens un tā attīstības tendences    4
1.1.  Zīmola vadīšana    7
2.  Zīmola veidošanas un popularizēšanas novērtējums SIA „Eso1”    12
2.1.  Reklāmas iespējas interneta vietnē    13
2.2.  Zīmola glābšanas iespējas    16
  Secinājumi    20
  Priekšlikumi    21
  Izmantotie avoti    22
Darba fragmentsAizvērt

Autorei iepazīstoties ar uzņēmuma reklāmām, tiek izteikti ieteikumi kā veicināt zīmola popularitāti.
Pirmā darbība, kas uzņēmumam ir jāizdara ir jāizveido sava mājaslapa. Interneta problēma ir tāda, ka ir noteiktas mērķu grupas, kuras ar to pagaidām sasniegt nevar - tie ir vecāka gada gājuma cilvēki, pensionāri, daļa laucinieku, nabadzīgākie strādniecības pārstāvji. Taču arī tas sāk pamazām mainīties, vēl tikai jāpaiet zināmam laika sprīdim un visi šie cilvēki būs internetā. Turpretī ļoti labi ar internetā starpniecību sasniedzami ir biroja cilvēki.
Veidojot mājaslapu, jebkurš uzņēmums vēlas izveidot ko tādu, kas piesaistītu klienta uzmanību, lai viņš turpmāk tur nāktu vismaz vienu reizi mēnesī vai labāk vienu reizi nedēļā, vai vēl labāk katru dienu. Lai gan tiek uzskatīts, ka labs rezultāts ir arī tad, ja par pastāvīgajiem klientiem kļūst 3-8% vietnes apmeklētāju, skaitlis virs 10% jau ir ļoti labs rādītājs.
Internetā iespējas ir praktiski neizsmeļamas un neierobežotas, taču pirms veikt šo atbildīgo soli — savas mājas lapas vai arī uzņēmuma profila kādā no sociālo mediju tīkliem izveidošanu, vispirms vajadzētu labi pārdomāt un sakārtot esošo uzņēmuma pakalpojumu klāstu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants