Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības iespējas Latvijā', 1.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības iespējas Latvijā', 2.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības iespējas Latvijā', 3.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības iespējas Latvijā', 4.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības iespējas Latvijā', 5.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības iespējas Latvijā', 6.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības iespējas Latvijā', 7.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības iespējas Latvijā', 8.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības iespējas Latvijā', 9.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības iespējas Latvijā', 10.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības iespējas Latvijā', 11.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības iespējas Latvijā', 12.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības iespējas Latvijā', 13.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības iespējas Latvijā', 14.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības iespējas Latvijā', 15.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības iespējas Latvijā', 16.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības iespējas Latvijā', 17.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības iespējas Latvijā', 18.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Darbu veidojot tika salīdzinātas valsts un privātās augstskolas pēc vairākiem aspektiem, lai varētu objektīvi novērtēt šo iestāžu piedāvāto izglītības kvalitāti.
Pēdējo piecu gadu laikā augstskolu skaits ir, nedaudz samazinājies, bet koledžu skaits ir, ievērojami palielinājies.
Studiju maksa valsts augstskolā ir zemāka, tomēr nelielās robežās.
Latvijā ir 29 valsts augstskolu filiāles, bet privātajām augstskolām ir 40 filiāles Latvijā.

Tika anketēti 30 skolēni, apkopojot rezultātus tika secināts, ka lielākā daļa aptaujāto zina, kas ir augstākās izglītības iestādes un ka valsts augstskolas nodrošina plašāku studiju programmu klāstu, ka studiju maksa valsts augstskolās ir zemāka, ka valsts augstskolas Latvijā ir vairāk, bet 67% aptaujāto uzskata, ka valsts augstskolas piedāvā plašāku filiāļu tīklu, kaut gan privātās augstskolas piedāvā par 11 filiālēm vairāk. Spriežot pēc aptaujas rezultātiem var secināt, ka aptuveni puse aptaujāto jau ir interesējušies par tālākizglītību, galvenie faktori, pēc kuriem vidusskolnieki ir izvēlējušies augstskolu, kurā turpināt mācības ir – piedāvātās programmas un studiju maksas.
Darba gaitā izvirzītā hipotēze apstiprinājās – valsts augstskolas piedāvā plašāku un pieejamāku izglītības spektru.

Autora komentārsAtvērt
Atlants