Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.12.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Iekšējās sabiedriskās attiecības uzņēmumā', 1.
  • Referāts 'Iekšējās sabiedriskās attiecības uzņēmumā', 2.
  • Referāts 'Iekšējās sabiedriskās attiecības uzņēmumā', 3.
  • Referāts 'Iekšējās sabiedriskās attiecības uzņēmumā', 4.
  • Referāts 'Iekšējās sabiedriskās attiecības uzņēmumā', 5.
  • Referāts 'Iekšējās sabiedriskās attiecības uzņēmumā', 6.
  • Referāts 'Iekšējās sabiedriskās attiecības uzņēmumā', 7.
  • Referāts 'Iekšējās sabiedriskās attiecības uzņēmumā', 8.
  • Referāts 'Iekšējās sabiedriskās attiecības uzņēmumā', 9.
  • Referāts 'Iekšējās sabiedriskās attiecības uzņēmumā', 10.
  • Referāts 'Iekšējās sabiedriskās attiecības uzņēmumā', 11.
  • Referāts 'Iekšējās sabiedriskās attiecības uzņēmumā', 12.
  • Referāts 'Iekšējās sabiedriskās attiecības uzņēmumā', 13.
  • Referāts 'Iekšējās sabiedriskās attiecības uzņēmumā', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Iekšējās komunikācijas plānošana uzņēmumā    4
2.  Iekšējās komunikācijas audits    5
2.1.  Komunikāciju ceļu virzieni    5
2.2.  Informācijas veidi    6
2.3.  Komunikācijas mērķis, funkcijas un līmeņi    7
2.4.  Formālā un neformālā komunikācija    8
3.  Analīze, stratēģija un plānošana    8
4.  Komunikāciju ieviešana / organizēšana, konsultēšana    12
  Secinājumi un priekšlikumi    13
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    14
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu pasaulei raksturīgas nemitīgas un straujas pārmaiņas organizācijas iekšējā un ārējā vidē. Iekšējās sabiedriskās attiecības uzņēmumā ir tikpat nozīmīgas, ja ne vēl nozīmīgākas, kā ārējās attiecības.
Pirms sabiedrisko attiecību speciālistam rūpīgi jāizvērtē uzņēmuma esošā situācija, lai pēc rezultātu apkopošanas varētu izvēlēties efektīvākās sabiedrisko attiecību metodes.



Referāta mērķis ir profesionāli izvērtēt uzņēmuma personālu, lai efektīvāk un rezultatīvāk noteiktu apmācību nepieciešamību un izvēlētos vispiemērotākās mācību metodes.

Referāta uzdevumi:
1)pamatojoties uz speciālo literatūru, pētīt iekšējo komunikāciju ceļu virzienus; mērķus un vispārējo komunikāciju audita nosacījumus;
2)pamatojoties uz speciālo literatūru, pētīt iekšējo sabiedrisko attiecību metožu priekšrocības un trūkumus;
3)izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus par iekšējo sabiedrisko attiecību ieviešanu, organizēšanu vai uzlabošanu uzņēmumā.



Pētīšanas materiālā bāze:
teorētiskā literatūra jeb sekundārie avoti

Autora komentārsAtvērt
Atlants