Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.08.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 1.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 2.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 3.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 4.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 5.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 6.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 7.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 8.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 9.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 10.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 11.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 12.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 13.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 14.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 15.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 16.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 17.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 18.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 19.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 20.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 21.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 22.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 23.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 24.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 25.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 26.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 27.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 28.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 29.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 30.
  • Referāts 'Līderība organizācijā', 31.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Līderība    5
1.1.  Līderības jēdziens    5
1.2.  Līdera un līderības fenomenu izpēte no vēsturiskā viedokļa    5
1.3.  Līderība un vadība    9
1.3.1.  Līderis un vadītājs    9
1.3.2.  Vadīšanas stili    12
1.4.  Līderības diferenciācija: lomas, īpašības, spējas    14
2.  Uzņēmuma apraksts    20
2.1.  Firmas vēsture    20
2.2.  Jāņa Rozes apgāds    20
2.3.  Vairumtirdzniecība    20
2.4.  SIA „Jānis Roze” vadības struktūras analīze    21
3.  SIA „Jānis Roze” veikalu vadītāju darbības analīze    22
3.1.  Veikala vadītāja darba apraksts    22
3.2.  Interviju ar veikalu vadītājiem analīze    25
3.3.  Interviju ar veikalu darbiniekiem analīze    27
  Secinājumi    30
  Priekšlikumi    31
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    32
Darba fragmentsAizvērt

Vēsturiski ir vērojams, ka jau daudzus gadsimtus cilvēcei piemīt vērojama tendence valdīt, būt par galveno. Cilvēces vēsturē ir ļoti maz faktu un sižetu, kuri varētu pēc popularitātes līdzināties valdīšanas tēmai.
Varas dalīšanas ideju jau var atrast seno domātāju atstātajā mantojumā. Šī ideja par valsts dalīšanu, par varas institūciju kontroles un līdzsvara sistēmu, kas novestu pie varas koncentrēšanos kādas vienas personas vai sociālās grupas rokās, iestājas jau pirms mūsu ēras Senajā Grieķijā.
Vadīšana ir funkcija, kas vispirms ir vērsta uz cilvēku un īstenojas tikai attiecībās ar cilvēku. Valdīt nozīmē ņemt savās rokās varu par citiem. Šo varu, atkarībā no dažādiem faktoriem, var realizēt gan līderis, gan valdītājs, gan vadītājs, kurš savu sekotāju, publikas vai padoto acīs vienmēr ir autoritāte.
Protams, varas problēma pastāv arī mūsdienās, bet arī šodien pastāv tādu jēdzienu kā "līderis" un "vadītājs" atšķiršanas problēma. Viens no šī darba mērķiem ir arī noskaidrot šīs atšķirības, kā arī noteikt, kur sākas līdzība starp tiem; apskatīt līdera un vadītāja funkcijas atšķirību un līdzību grupā.
Uzņēmuma „Jānis Roze” filiālēs ir sastopamas un jūtamas vadības un līderības izpausmes. Šādas izpausmes ietekmē gan padoto attieksmi, gan darba uzdevumu un mērķu izpildi un sasniegšanu.
Kursa darba pētījuma objekts ir uzņēmuma „Jānis Roze” 5 Rīgas filiāļu vadītāji un darbinieki. Kursa darba pētījuma priekšmets ir noteikt līderības izpausmes uzņēmuma veikalos un darbinieku attieksmi pret to. …

Atlants