Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'SVID analīze un tās izmantošana koučingā', 1.
  • Referāts 'SVID analīze un tās izmantošana koučingā', 2.
  • Referāts 'SVID analīze un tās izmantošana koučingā', 3.
  • Referāts 'SVID analīze un tās izmantošana koučingā', 4.
  • Referāts 'SVID analīze un tās izmantošana koučingā', 5.
  • Referāts 'SVID analīze un tās izmantošana koučingā', 6.
  • Referāts 'SVID analīze un tās izmantošana koučingā', 7.
  • Referāts 'SVID analīze un tās izmantošana koučingā', 8.
  • Referāts 'SVID analīze un tās izmantošana koučingā', 9.
  • Referāts 'SVID analīze un tās izmantošana koučingā', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  KOUČINGA ATTĪSTĪBAS VĒSTURE, PIELIETOŠANAS IESPĒJAS MŪSDIENĀS    4
2.  JAUTĀJUMI KĀ GALVENAIS KOUČINGA INSTRUMENTS    5
3.  SVID ANALĪZE UN TĀS PIELIETOŠANA KOUČINGĀ    13
  SECINĀJUMI    15
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    16
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
SVID analīzes metode ir ļoti vienkāršs veids kā izprast savu mērķi. Ja klients pietiekami labi saprot šo metodi un iemācījies, kā to izmantot, šo metodi var pielietot citās dzīves situācijās, arī bez kouča palīdzības, un bez piedalīšanās sesijās. Tā ir ļoti labs veids, kā cilvēkam izprast savu mērķi un palīdzēt sava laika menedžēšanā un produktīvu darbību veikšanā, lai sasniegtu savu mērķi.
Šai metodei var būt gan ļoti labs, gan ne tik vēlams rezultāts. No labās puses – tās laikā klients var vairāk izprast savas stiprās puses un apzināties savas iespējas, kā arī rast vēl citus papildus mērķus. Bet no otras puses, ja sesija nav tik veiksmīga, tās beigās pats saraksts ar uzskaitītajām stiprajām pusēm, vēlmēm, iespējām un draudiem šķiet vērtīgs, bet lielāka skaidrība par konkrēta mērķa sasniegšanu var nerasties.
Tās efektu ir iespējams uzlabot arī komunicējot ar apkārtējiem, lai pārliecinātos par savām stiprajām pusēm iespējām un kā tās savā starpā saista sasniedzamo mērķi un kā klients to vislabāk varētu sasniegt.

Autora komentārsAtvērt
Atlants