-
Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse
| Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
| 1. | Pedagoģiskie vērojumi pirmsskolā | 3 |
| 1.1 | Izglītības iestāde, kā mācīšanās organizācija. | 3 |
| 1.2 | Grupas pedagogu darbību analīze | 5 |
| 2. | Piedalīšanās pedagoģiskajā procesā pirmsskolā | 9 |
| 2.1 | Grupas bērnu sociālās attīstības, adaptācijas izpēte un analīze | 9 |
| 2.2 | Iegūto datu teorētiskā analīze | 11 |
| 2.3 | Individuālais darbs ar bērniem sociālo prasmju un iemaņu apguvei | 13 |
| 3. | Iesaiste pedagoģiskajā procesā, darbojoties ar visu grupu | 15 |
| 4. | Pedagoģiskās darbības pašanalīze | 19 |
| Izmantotā literatūra. | 21 |
1. Pedagoģiskie vērojumi pirmsskolā
1.1 Izglītības iestāde, kā mācīšanās organizācija.
Agrīnās bērnības aktīvo pedagoģisko praksi veicu Kalnsētas pamatskolas pirmsskolas grupās (turpmāk Kalnsētas PIG) 1. vecumposma grupā “Rūķīši”. Prakses laiks ilga no 12.02.2024. – 29.03.2024.
Bērna jēgpilna iesaistīšanās mācībās. Vērojuma procesa laikā pamanīju, ka visas izvēlētās aktivitātes ir atbilstošas vecuma posmam, programmas prasībām un bērnu spējām. Visas aktivitātes ir domātas bērna attīstībai, izglītojamie iesaistās rotaļnodarbībās, izmantojot pašvadītu mācīšanos. Grupā pedagogu palīgi aktīvi iesaistās un iedrošina bērnus, atbildot uz viņu uzdotajiem jautājumiem un izsakot atzinību par bērnu centieniem un sasniegumiem.
Tālākizglītības iespējas un atbalsts visiem pirmsskolas darbiniekiem. Kalnsētas pamatskolas PIG nodrošina pirmsskolas darbiniekiem tālākizglītības kursus. Tie ir dažādi vebināri, semināri, pieredzes apmaiņas braucieni uz citām pirmsskolas izglītības iestādēm novadā, gan ārpus novada. Sarunās ar izglītības iestādes citiem pedagogiem atklāju, ka šādi pasākumi nodrošina viņām iespēju apmainīties ar pieredzi, uzzināt par jaunākajām tendencēm un iegūt praktiskas idejas darbam.…




















