Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Interneta mediju vides un auditorijas vispārīgs raksturojums', 1.
  • Referāts 'Interneta mediju vides un auditorijas vispārīgs raksturojums', 2.
  • Referāts 'Interneta mediju vides un auditorijas vispārīgs raksturojums', 3.
  • Referāts 'Interneta mediju vides un auditorijas vispārīgs raksturojums', 4.
  • Referāts 'Interneta mediju vides un auditorijas vispārīgs raksturojums', 5.
  • Referāts 'Interneta mediju vides un auditorijas vispārīgs raksturojums', 6.
  • Referāts 'Interneta mediju vides un auditorijas vispārīgs raksturojums', 7.
  • Referāts 'Interneta mediju vides un auditorijas vispārīgs raksturojums', 8.
  • Referāts 'Interneta mediju vides un auditorijas vispārīgs raksturojums', 9.
  • Referāts 'Interneta mediju vides un auditorijas vispārīgs raksturojums', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Internets – globālais tīmeklis un pasaules vienotājs jeb komunikators, grandioza informācijas daudzuma nesējs un devējs, mūsdienās ir pazīstams gandrīz ikvienam. Kā uzskata pasaulē pazīstamais personālo datoru guru Bils Geitss (Bill Gates) – internets ir informācijas maģistrāle, ko sauc arī par interaktīvo tīklu (Geitss, 1996:9). Kopš deviņdesmito gadu sākuma internets sāka savu grandiozo panākumu ceļu, pamazām ienākot cilvēku mājās, darba vietās, kļūstot par interesantu virtuālo vidi, kur pavadīt savu brīvo laiku dažnedažādos veidos, kā arī ļaujot kontaktēties ar citiem cilvēkiem, neizejot no mājām. Mūsdienās internets ir kļuvis arī par masu mediju – virtuālajā vidē tiek publicētas ziņas (ziņu portālos), arī avīzes veido savas interneta mājas lapas, kas izskatās ekvivalentas drukātajai presei, vārdu sakot, on-line ziņu žurnālistika ir iekarojusi virtuālo telpu. Taču aktuāls paliek jautājums – kas ir tie, kas lieto internetu un lasa ziņas un iegūst informāciju virtuālajā telpā? Atbilde ir pavisam vienkārša – tā ir sabiedrības daļa, kurai ir pieejams dators un kura vēlas ietaupīt laiku, kā arī iegūt viedokļu dažādību, jo internets un ziņas tajā, ko apgalvo arī Kerola Freminga (Carole Freming) u.c., sakombinē rakstisko, audiālo un vizuālo vienā, kā arī piedāvā saites, kas ved pie detalizētākiem aprakstiem, vēsturiskiem materiāliem, kas dod iespēju apzināt situāciju, kā arī ļauj lasīt un pievienot komentārus, tādējādi interaktīvi aizraujot lasītājus (Freming et al.,2006:22).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants