Vērtējums:
Publicēts: 20.03.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Lēmumu analīzes metodes - daudzkriteriāli uzdevumi', 1.
  • Referāts 'Lēmumu analīzes metodes - daudzkriteriāli uzdevumi', 2.
  • Referāts 'Lēmumu analīzes metodes - daudzkriteriāli uzdevumi', 3.
  • Referāts 'Lēmumu analīzes metodes - daudzkriteriāli uzdevumi', 4.
  • Referāts 'Lēmumu analīzes metodes - daudzkriteriāli uzdevumi', 5.
  • Referāts 'Lēmumu analīzes metodes - daudzkriteriāli uzdevumi', 6.
  • Referāts 'Lēmumu analīzes metodes - daudzkriteriāli uzdevumi', 7.
  • Referāts 'Lēmumu analīzes metodes - daudzkriteriāli uzdevumi', 8.
  • Referāts 'Lēmumu analīzes metodes - daudzkriteriāli uzdevumi', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Maiznieku ģimene nolēmusi iegādāties veļas mazgājamo mašīnu, taču piedāvājumu klāsts ir diezgan plašs. Maiznieku ģimene izvēlējusies astoņas firmas, kuras ražo veļas mazgājamās mašīnas, un noteikusi sešus kritērijus, pēc kuriem kādas noteiktas firmas ražojumu.
Kritēriji ir šādi:
1)cena;
2)apgriezienu skaits minūtē;
3)firmas atpazīstamība:
a)laba – 2;
b)vidēja – 1;
c)slikta – 0;
4) garantijas laiks (gados);
5)ūdens patēriņš (litros);
6)drošums (to nosaka koeficients).

Kā alternatīvas tika ņemtas šādas astoņas veļas mazgājamās mašīnas ražotājfirmas:
1)“AEG”;
2)“Daewoo”;
3)“Electrolux”;
4)“Ericsson”;
5)“Indesit”;
6)“LG”;
7)“Philips”;
8)“Samsung”.

Visa šī informācija tika apkopota vienotā tabulā, un zem tabulas tika noteikts, vai konkrēts kritērijs ir minimizējams vai maksimizējams.

Autora komentārsAtvērt
Atlants