Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.09.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Biznesa plāns 'IU "Vectra"', 1.
  • Biznesa plāns 'IU "Vectra"', 2.
  • Biznesa plāns 'IU "Vectra"', 3.
  • Biznesa plāns 'IU "Vectra"', 4.
  • Biznesa plāns 'IU "Vectra"', 5.
  • Biznesa plāns 'IU "Vectra"', 6.
  • Biznesa plāns 'IU "Vectra"', 7.
  • Biznesa plāns 'IU "Vectra"', 8.
  • Biznesa plāns 'IU "Vectra"', 9.
  • Biznesa plāns 'IU "Vectra"', 10.
  • Biznesa plāns 'IU "Vectra"', 11.
  • Biznesa plāns 'IU "Vectra"', 12.
  • Biznesa plāns 'IU "Vectra"', 13.
  • Biznesa plāns 'IU "Vectra"', 14.
  • Biznesa plāns 'IU "Vectra"', 15.
  • Biznesa plāns 'IU "Vectra"', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Plāna kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.1.1.  Uzņēmuma statuss    4
1.1.2.  Uzņēmuma reģistrācija    4
1.1.3.  Uzņēmuma dibinātājs    4
1.1.4.  Juridiska adrese    4
1.1.5.  Pamatkapitāls    4
1.1.6.  Norēķinu konts    4
1.1.7.  Uzņēmuma ēkas    4
1.1.8.  Pamatdarbība    4
1.2.  Uzņēmuma vēsture    4
2.  Produkcija un pakalpojumi    5
3.  Tirgus Analīze    6
4.  Mārketinga plāns    8
4.1.  Cenu veidošana    8
4.2.  Tirgus iekarošana    8
4.3.  Reklāma    8
5.  Ražošanas plāns    10
6.  Vadība un nodarbinātas personas    11
7.  Problēmas un risks    12
8.  Finansu plāns    13
Darba fragmentsAizvērt

Šis biznesa plāns ir izveidots, lai stādītu priekšā firmu ‘’ Vectra’’ bankām, kuras varētu būt ieinteresētas dot firmai kredītu, kas nepieciešams, lai firma varētu uzsākt pakalpojumu pārdošanu un lai pabeigtu firmas pilnīgu uzbūves un pakalpojumu struktūru.
Firma ‘’ Vectra’’ ir jaunizveidots uzņēmums ar vienu vadītāju, kura pašlaik aktīvi piedalās firmas izveidē un attīstīšanā. Vadītāja un galvenā kontakta persona ir Jekaterina Ecina, Edinburga prospekts 19, LV2015, Jūrmala (tel. 7755135) vai Brīvības 40, 3stāvā, LV- 1010 (tel. 7-215482). Ir izpētīts, ka Rīgā nav liels skaits tulkošanas biroju, tika izpētīta to darbība un attīstība. Firma ‘’ Vectra’’ plāno izmantot tirgus iespējas un iespiesties tajā, jo ir pārliecība, ka šāda iespēja pastāv. Pastāvošās firmas vislielāko uzmanību pievērš pakalpojumu daudzveidībai un kvalitātei, nevis īpašai kvalitātei, tādēļ bieži pilnībā netiek apmierinātas klientu prasības un vēlmes.
Tirgus pētījumi rāda, ka klientu pieprasījums pēc firmas ‘’Vectra’’ pakalpojumiem varētu būt ievērojams. To sekmētu arī reklāma, kas veicinātu pakalpojumu ievērošanu un veicinātu firmas popularitāti. Specifiskie mērķi tirgū, uz kuriem firma orientēsies ir šādi:
klienti, kas pieprasa pakalpojumu īsā laikā un augstu kvalitāti.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants