Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Dīzeļdzinēju iesmidzes sprauslu pārbaude, defektēšana un barošanas sistēmas tehn', 1.
  • Konspekts 'Dīzeļdzinēju iesmidzes sprauslu pārbaude, defektēšana un barošanas sistēmas tehn', 2.
Darba fragmentsAizvērt

ЯМЗ (jaroslavskij motornij zavod) motoriem tiek uzstādīta dalītā degvielas sistēma, kas sastāv no degvielas augstspiediena sūkņa, sprauslām kas ir savienotas ar sūkni ar augstspiediena degvielas caurulēm.
Ikdienas tehniskajā apkopē jāizpilda šādi darbi : Ikreiz kad dīzeļauto atgriežas garāžā nepieciešams no smalkajiem un rupjajiem degvielas filtriem izlaist degvielu ~ 100 gramus no katra un iepildīt degvielas tvertnē svaigu degvielu, kurai nav ūdens tvaiku piemaisījums; pārbaudīt motora darbu un kontroles aparatūru; pie darbojoša motora pārbaudīt degvielas pievadu augstspiediena caurulītes.
TA1 jāizpilda sekojoši darbi : Izlaist kondensātu no degvielas tvertnes, kura nostāvējusi 6- 8 stundas; nomainīt smalkos un rupjos degvielas filtrus; izmazgāt gaisa filtru un nomainīt gaisa filtra eļļu.
TA2 vajadzētu izpildīt tos pašus darbus, ko pie TA1 un papildus noņemt no motora sprauslas un ja ir vajadzība pārregulēt spiedienu; pārbaudīt visu savienojumu hermētiskumu degvielas padeves sistēmā. Ik pēc vienas TA2 nepieciešams demontēt degvielas augstspiediena sūkni un speciālā iekārtā noregulēt sūkņa darbību. Savlaicīga sūkņa noregulēšana rada ļoti ekonomisku darba režīmu un pie tam palielinās motora jauda un līdz ar to arī darba ražīgums.
Sprauslu regulēšana un pārbaude: Dzinējam ЯМЗ 236 un ЯМЗ 238 uzstādītas slēgtā tipa sprauslas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants