Vērtējums:
Publicēts: 23.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības nozīmē cilvēkkapitāla attīstībā', 1.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības nozīmē cilvēkkapitāla attīstībā', 2.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības nozīmē cilvēkkapitāla attīstībā', 3.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības nozīmē cilvēkkapitāla attīstībā', 4.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības nozīmē cilvēkkapitāla attīstībā', 5.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības nozīmē cilvēkkapitāla attīstībā', 6.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības nozīmē cilvēkkapitāla attīstībā', 7.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības nozīmē cilvēkkapitāla attīstībā', 8.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības nozīmē cilvēkkapitāla attīstībā', 9.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības nozīmē cilvēkkapitāla attīstībā', 10.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības nozīmē cilvēkkapitāla attīstībā', 11.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības nozīmē cilvēkkapitāla attīstībā', 12.
  • Prezentācija 'Augstākās izglītības nozīmē cilvēkkapitāla attīstībā', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Latvijas augstākās izglītības sistēmas attīstības problēmas
iegūstot diplomu kā "papīru", nevis zināšanas;
studentu motivācijas trūkums;
problēma nozarē ir līdzekļu trūkums - ne tikai finansējuma, bet arī personāla ziņā
vājās spējas piesaistīt Latvijas
augstākās izglītības iestādēm
studentus no ārvalstīm;
publikāciju skaits eksaktajās
zinātnēs un sociālajās zinātnēs.

Četri galvenie reformas rīcības virzieni:
Studiju un zinātniskās darbības kvalitātes uzlabošanu;
Augstākās izglītības un zinātnes institūciju materiāli tehniskās bāzes modernizācija un resursu izmantošanas efektivitātes paaugstināšana;
Augstākās izglītības internacionalizācija un eksportspējas paaugstināšana;
Augstākās izglītības un zinātnes
sektora integrācija ar tautsaimniecību
un sabiedrības attīstība.

Autora komentārsAtvērt
Atlants