• Organizāciju vadīšana jaunā ekonomikas laikā

     

    Eseja6 Vadība

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Organizāciju vadīšana jaunā ekonomikas laikā', 1.
  • Eseja 'Organizāciju vadīšana jaunā ekonomikas laikā', 2.
  • Eseja 'Organizāciju vadīšana jaunā ekonomikas laikā', 3.
  • Eseja 'Organizāciju vadīšana jaunā ekonomikas laikā', 4.
  • Eseja 'Organizāciju vadīšana jaunā ekonomikas laikā', 5.
  • Eseja 'Organizāciju vadīšana jaunā ekonomikas laikā', 6.
  • Eseja 'Organizāciju vadīšana jaunā ekonomikas laikā', 7.
  • Eseja 'Organizāciju vadīšana jaunā ekonomikas laikā', 8.
  • Eseja 'Organizāciju vadīšana jaunā ekonomikas laikā', 9.
  • Eseja 'Organizāciju vadīšana jaunā ekonomikas laikā', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Ir parādījušās vairākas jaunas ievērības cienīgas menedžmenta pieejas: globālā pieeja, saistošā pieeja.
2. Uzņēmuma darbība būtu elastīga, ir patstāvīgi jāveicina cilvēku mācīšanās visos uzņēmuma līmeņos un struktūrvienībās.
3. Hierarhiskās piramīdas apgriešana otrādi visu domāšanā, līdz ar to atbilstoši mainoties rīcībai, ir iedarbīgs organizēšanas paņēmiens, jo klients tiek novietots piramīdas augšpusē.
4. Mainīgajā elektroniskās komercijas pasaulē uzņēmumam pēc savas būtības jābūt mainīgam, jāspēj mainīt struktūra un forma nekavējoties, lai pielāgotos jaunai ekonomiskajai situācijai.
5. Jaunajā tīkla ekonomikā uzņēmumi neprofila darbu uztic apakšuzņēmējiem.
6. ”Vērtība mūža garumā” - jaunā mārketinga ideja koncentrējas nevis uz to, lai iegūtu daļu tirgus, bet gan uz to, lai iegūtu daļu klientu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants