Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'Kampaņas plānošana', 1.
  • Konspekts 'Kampaņas plānošana', 2.
  • Konspekts 'Kampaņas plānošana', 3.
  • Konspekts 'Kampaņas plānošana', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Pēdējās tendences sabiedrisko attiecību medijos
Ilgu laiku sabiedriskajās attiecībās galvenais centrējās uz publicitāti masu medijos – avīzēs, žurnālos, radio un televīzijā. Šodien situācija atšķiras. Pilnīgs publicitātes noieta skaits tika paplašināts, palielinot direktīvu izmaksas paredzot materiālus un veidojot pieejas grūtības katram potenciālam izejas efektivitāti. Citas izmaiņas sastopamas sabiedrisko attiecību mediju apkārtējā vidē. Jaunās tehnoloģijas paredzēja vairāk izvēles tiesības izsūtot ziņas – internets, čatošana, emails un lista serviss, videokonferences, u.c. Tradicionālā informācija lauza likumus par presi, kas to bija nelikumīgi piesavinājusies. Direkcija šķieda atstāstot izsūtītās sabiedriskās attiecību ziņas kā totālās kampaņas samēra izdevumos, vai tie ir paaugstinājušies. Klienti ir gatavi investēt produkcijas direkcijās un informācijas izplatībā medijos, lai kontrolētu vairāk laiku un ziņu saturu.…

Atlants