Vērtējums:
Publicēts: 11.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 1.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 2.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 3.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 4.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 5.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 6.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 7.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 8.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 9.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 10.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 11.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 12.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 13.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 14.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 15.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 16.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 17.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 18.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 19.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 20.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 21.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 22.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 23.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 24.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 25.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 26.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 27.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 28.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 29.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 30.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 31.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 32.
  • Referāts 'Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā', 33.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Analīzes daļa    5
1.1.  Stratēģiskās plānošanas būtība un nozīme    5
1.2.  Stratēģiskās vadīšanas būtība    7
1.3.  Nozares raksturojums    9
1.4.  Uzņēmuma raksturojums    12
1.4.1.  Uzņēmuma paraksts    12
1.4.2.  Uzņēmuma vēsture un asortiments    12
1.4.3.  Nodarbošanās ar labdarību    14
1.4.4.  Uzņēmuma personāls    14
1.4.5.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības novērtējums    15
1.4.6.  Uzņēmuma produktu klāsts    16
1.4.7.  A/s Rīgas piena kombināts ārējā un iekšējā vide    16
1.4.7.  Portera 5 spēku modelis    20
1.4.9.  SVID analīze    21
2.  Projekta daļa    24
2.1.  General Electric modelis    24
2.2  Konkurentu analīze izmantojot Bostonas matricu    26
2.3.  Tirgus ietilpības aprēķināšana    28
2.4  Pieprasījums pēc uzņēmuma produkcijas    29
2.5.  Cenas noteikšana    29
  Secinājumi un priekšlikumi    29
Darba fragmentsAizvērt

Katra uzņēmuma darbības pamatā ir labi koordinētu vadīšanas pasākumu kompleks, kas nodrošina eksistenci konkrētos tirgus apstākļos. Lai uzņēmuma darbība būtu veiksmīga un ienestu peļņu tagadnē vai nākotnē, katram uzņēmumam ir jāizvēlas stratēģija, kas atbilst situācijai, kā arī nav mazsvārīga izvēlētās stratēgijas realizēšana praksē.
Katrs uzņēmums meklē paņēmienus sava uzņēmuma attīstībai, šim nolūkam tiek izmantota stratēģiskā plānošana ilgam laika periodam.
Pētamais uzņēmums ir a/s Rīgas piena kombināts. Studiju darbā izstrādāšanā tika izmantots ierobēžojums – no visiem piena produktu veidiem tika pētīts tikai piens, kā pamatprodukts.
Kursa darbā tiek aprakstīta a/s Rīgas piena kombināts darbība un ar to saistītas īpatnības, nozare, kurā darbojas uznēmums, konkurenti, tirgus apstākļi u.c. faktori, kas ir nepieciešami uzņēmuma darbības analīzei un turpmākas stratēģijas izstrādāšanai.
Uzņēmumā stratēģijai ir ļoti liela nozīme, jo no tās pareizas izvēles ir atkarīga uzņēmuma veiksmīga darbošanās tirgū.
Pētījuma mērķis ir uzņēmuma a/s Rīgas piena kombināts izpēte, ta pozīcijas noteikšāna tirgū un konkurentu vidū, kā arī secinājumi un priekšlikumi attiecībā pret uzņēmuma turpmāko darbību un uzņēmumam piemērotas stratēģijas izvēle. Darbā aprakstītie uzdevumi ir pārtikas nozares izpēte, lielāko konkurentu noteikšana, un arī iespējas izcelties to vidū, realizējot vadīšanas pasākumus, veikt uzņēmuma analīzi izmantojot dažādus modeļus, noteikt stratēģiju un atrast iespējas, kā maksimāli pielāgoties situācijai.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants